Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

TREŠNJA-VANILA SA 30 KALORIJA PO LIMENCI Brend lansira kolu sa prebioticima, bez veštačkih zaslađivača

22.07.2025. 13:18 13:34
Piše:
Izvor:
Dnevnik/Tanjug
Pixabay.com/Lata, Can, Trash image. Free for use
Foto: Pixabay.com/Lata, Can, Trash image. Free for use

NJUJORK: Kompanija Pepsiko najavila je lansiranje nove kole sa prebioticima, nesvarljivim sastojcima namirnica koji služe kao hrana korisnim bakterijama u crevima, kako bi potrošačima ponudila zdraviju alternativu u odnosu na svoje standardne proizvode.

Kako se navodi, prebiotska kola će se na jesen pojatiti u onlajn prodaji, dok će u fizičkim prodavnicama biti dostupna tokom sledeće godine, prenosi Si-Bi-Es njuz.

Novo piće će imati ukuse klasične kole i trešnja-vanile, sadržaće 30 kalorija po limenci, pet grama šećera od trske, tri grama prebiotskih vlakana i biće bez veštačkih zaslađivača.

"Ovo je sledeći korak u ponudi funkcionalnih sastojaka potrošačima koji ne žele da se odreknu prepoznatljivog ukusa Pepsija", izjavio je direktor sektora napitaka u firmi Pepsiko za američko tržište Ram Krišnan.

Pepsiko je pre samo nekoliko meseci kupio brend Popi, popularno piće sa prebioticima, za skoro dve milijarde dolara.

Očekuje se da bi prodaja napitaka sa prebioticima mogla da poraste za 7,6 odsto u narednoj deceniji, što je podstaklo Pepsiko da proširi asortiman i ponudi zdravije produkte.

Pepsiko istovremeno menja i postojeće proizvode - planira da izbaci veštačke boje iz brendova čipsa "lejs" i "tostitos", a najavljena je i serija proteinskih grickalica i pića.

Izvor:
Dnevnik/Tanjug
Piše:
Pošaljite komentar