ТРЕШЊА-ВАНИЛА СА 30 КАЛОРИЈА ПО ЛИМЕНЦИ Бренд лансира колу са пребиотицима, без вештачких заслађивача
ЊУЈОРК: Компанија Пепсико најавила је лансирање нове коле са пребиотицима, несварљивим састојцима намирница који служе као храна корисним бактеријама у цревима, како би потрошачима понудила здравију алтернативу у односу на своје стандардне производе.
Како се наводи, пребиотска кола ће се на јесен појатити у онлајн продаји, док ће у физичким продавницама бити доступна током следеће године, преноси Си-Би-Ес њуз.
Ново пиће ће имати укусе класичне коле и трешња-ваниле, садржаће 30 калорија по лименци, пет грама шећера од трске, три грама пребиотских влакана и биће без вештачких заслађивача.
"Ово је следећи корак у понуди функционалних састојака потрошачима који не желе да се одрекну препознатљивог укуса Пепсија", изјавио је директор сектора напитака у фирми Пепсико за америчко тржиште Рам Кришнан.
Пепсико је пре само неколико месеци купио бренд Попи, популарно пиће са пребиотицима, за скоро две милијарде долара.
Очекује се да би продаја напитака са пребиотицима могла да порасте за 7,6 одсто у наредној деценији, што је подстакло Пепсико да прошири асортиман и понуди здравије продукте.
Пепсико истовремено мења и постојеће производе - планира да избаци вештачке боје из брендова чипса "лејс" и "тоститос", а најављена је и серија протеинских грицкалица и пића.