Bez dobre ideje nema preduzetništva
a svake godine kroz više od 160 različitih kuresva, kampova i seminara prođe oko 3.000 mladih iz petstotinak škola iz Srbije.
„MK grupa” donirala je „Petnici” svotu koja pokriva blok letnjih naučnih kampova u ovoj godini da bi se mladi talentovani učenici mogli nesmetano usavršavati i ostvariti odlične rezultate i u budućnosti.
Vlasnik „MK grupe” Miodrag Kostić mladima u „Petnici” preneo je svoja iskustva s početka preduzetničke karijere, ali i otkrio šta je potrebno da bi pojedinac „zapeo za oko” budućem poslodavcu ili investitoru.
– Preduzetništvo u Srbiji često se pogrešno tumači – poručio je Kostić. – Biti preduzetnik ne znači samo imati svoju firmu i imati mnogo novca. U današnje vreme digitalne revolucije i brzih promena na tržištu, koji su potpuno promenili način poslovanja, za uspeh je dovoljna dobra ideja i inovativan način da se ona realizuje.
On je dodao da praksa pokazuje da se dobrom idejom i dobro odabranim načinom poslovanja može postići uspeh.
LJ. M.