Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

PLATILI 1.500€ ZA PAKAO NA HVARU Prljavština, bubašvabe, ignorisanje – gosti sami čistili VC

23.07.2025. 09:49 10:04
Piše:
Izvor:
Blic/Dnevnik
Hvar
Foto: Pixabay.com

Letovanje koje je trebalo da bude odmor iz snova, pretvorilo se u noćnu moru za porodicu koja je sedam dana provela u rizortu na Hvaru. Prljava soba, bubašvabe, zapušten toalet i ignorisanje osoblja doveli su gosta do ivice – toliko da je sam čistio VC i razmišljao da pozove policiju.

– Godišnji nam je uništen. Soba je izgledala kao podrum. Posteljina, zavese i jastučnice bile su prljave. U kupatilu nije bilo šampona, a VC smo morali sami da ribamo jer niko nije dolazio da očisti – ispričao je ogorčeni gost za 24sata.hr, koji je u resortu boravio sedam dana i platio 1.500 evra za smeštaj.

Kaže da su ih dočekali bubašvabe, terasa prekrivena borovim iglicama i nimalo ljubazno osoblje. Kada su se žalili na recepciji, niko nije reagovao. Menadžera, tvrdi, nije bilo nigde.

Sedam dana platili 1500 evra

– Reklamiraju se kao vrhunski hotel, a uslovi su bili ispod svakog nivoa. Gosti su se masovno žalili, bilo je i stranaca i domaćih. Osoblje se smejalo i gledalo u telefone dok smo pokušavali da dobijemo pomoć – kaže sagovornik.

- Tu smo bili sedam dana, a smeštaj smo platili 1500 evra. Ništa nije bilo kako smo s njima dogovorili. Čak nije bilo ni šampona u bočicama kako su rekli da će biti. VC je bio totalno prljav. Toliko da smo sami kupili deterdžente i oprali ga. Na recepciji smo im pokazali račune, nije ih bilo briga - rekao je dodajući da je soba "više nalikovala podrumu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 24sata (@24sata.hr)

 

Nudili im popust kao kompenzaciju

Gosti nisu bili zadovoljni ni hranom. Šopska salata stigla je s maslinama koje nisu bile očišćene, a kuvari „naši ljudi“ – kako se predstavljaju – nisu viđeni.
– Nudili su nam 20% popusta jer smo se žalili svih sedam dana. Odbio sam. Hteo sam da zovem policiju, da znaju da ne želim da pobegnem bez plaćanja, već da pošaljem poruku da neću platiti lošu uslugu – zaključio je.

Hotel se oglasio za medije nakon skandala

Na upit 24sata.hr, stigao je odgovor koji potpisuje direktor Martino Nikolić. Navode da je gost, na sopstveni zahtev, dobio zamensku sobu u suterenu, odmah uz more, s velikom privatnom terasom.

– Soba je redovno čišćena, uključujući zamenu peškira i iznošenje smeća. Zgrada se nalazi u gustoj borovoj šumi, pa je pojava borovih iglica i insekata sezonski očekivana, uprkos redovnim merama održavanja – navodi se u odgovoru.

Ističu i da su svesni nedostataka jer su objekat preuzeli tek u proleće ove godine, te da modernizacija još traje.

– Žao nam je ako gost nije bio u potpunosti zadovoljan boravkom i nastavićemo da ulažemo u podizanje kvaliteta – poručio je Nikolić.

Izvor:
Blic/Dnevnik
Piše:
Pošaljite komentar