ПЛАТИЛИ 1.500€ ЗА ПАКАО НА ХВАРУ Прљавштина, бубашвабе, игнорисање – гости сами чистили ВЦ
Летовање које је требало да буде одмор из снова, претворило се у ноћну мору за породицу која је седам дана провела у ризорту на Хвару. Прљава соба, бубашвабе, запуштен тоалет и игнорисање особља довели су госта до ивице – толико да је сам чистио ВЦ и размишљао да позове полицију.
– Годишњи нам је уништен. Соба је изгледала као подрум. Постељина, завесе и јастучнице биле су прљаве. У купатилу није било шампона, а ВЦ смо морали сами да рибамо јер нико није долазио да очисти – испричао је огорчени гост за 24sata.hr, који је у ресорту боравио седам дана и платио 1.500 евра за смештај.
Kаже да су их дочекали бубашвабе, тераса прекривена боровим иглицама и нимало љубазно особље. Kада су се жалили на рецепцији, нико није реаговао. Менаџера, тврди, није било нигде.
Седам дана платили 1500 евра
– Рекламирају се као врхунски хотел, а услови су били испод сваког нивоа. Гости су се масовно жалили, било је и странаца и домаћих. Особље се смејало и гледало у телефоне док смо покушавали да добијемо помоћ – каже саговорник.
- Ту смо били седам дана, а смештај смо платили 1500 евра. Ништа није било како смо с њима договорили. Чак није било ни шампона у бочицама како су рекли да ће бити. ВЦ је био тотално прљав. Толико да смо сами купили детерџенте и опрали га. На рецепцији смо им показали рачуне, није их било брига - рекао је додајући да је соба "више наликовала подруму.
Нудили им попуст као компензацију
Гости нису били задовољни ни храном. Шопска салата стигла је с маслинама које нису биле очишћене, а кувари „наши људи“ – како се представљају – нису виђени.
– Нудили су нам 20% попуста јер смо се жалили свих седам дана. Одбио сам. Хтео сам да зовем полицију, да знају да не желим да побегнем без плаћања, већ да пошаљем поруку да нећу платити лошу услугу – закључио је.
Хотел се огласио за медије након скандала
На упит 24sata.hr, стигао је одговор који потписује директор Мартино Николић. Наводе да је гост, на сопствени захтев, добио заменску собу у сутерену, одмах уз море, с великом приватном терасом.
– Соба је редовно чишћена, укључујући замену пешкира и изношење смећа. Зграда се налази у густој боровој шуми, па је појава борових иглица и инсеката сезонски очекивана, упркос редовним мерама одржавања – наводи се у одговору.
Истичу и да су свесни недостатака јер су објекат преузели тек у пролеће ове године, те да модернизација још траје.
– Жао нам је ако гост није био у потпуности задовољан боравком и наставићемо да улажемо у подизање квалитета – поручио је Николић.