REZULTATI RADA SE VIDE Most u sklopu Fruškogorskog koridora biće sklopljen do kraja SLEDEĆE GODINE, angažovano 250 neimara i 65 komada TEŠKE MEHANIZACIJE (FOTO)
Izgradnja Fruškogorskog koridora, brze saobraćajnice Ruma-Novi Sad, predstavlja jedan od najkompleksnijih projekata u zemlji. Kako najavljuju inženjeri za Pink televiziju, most koji povezuje Kać i Petrovaradin, bi trebalo da bude sklopljen do kraja naredne godine.
-Mostovi su specifične konstrukcije. Mi smo danas na 25 metara iznad nivoa Dunava i prizor je sve lepši- rekao je Milijan Milić, šef projekta ispred kompanije CRBC.
Angažovano je oko 250 ljudi- radnici i tehničko osoblje, i 65 komada mehanizacije i krupne opreme, a kako ističu radovi teku dobrom dinamikom. U most je, do sada, ugrađeno 55.000 kubika betona.
Aleksandar Antić, direktor "Koridora Srbije", naglasio je da su šipovi ugrađeni 95 posto, naglavne grede 90 posto.
Radnici su na najdužem tunelu u Srbiji, na Iriškom vencu, probili 3.000 metara u obe cevi, a radi se i na ostalim objektima.
Fruškogorski goridor nije samo spona između Rume i Novog Sada, već će biti spojen i sa Republikom Srpskom, kao i sa auto-putem Ruma-Šabac-Loznica. Do Loznice će trebati sat i 10 minuta iz Novog Sada, dok će do Šapca biti potrebno samo pola sata!
Plan je da brza saobraćajnica bude završena 2026. godine.