Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

ŠTA ČINITI KADA APLIKACIJA ZAKAŽE? Turista iz Srbije morao dvaput da uplati smeštaj u Grčkoj

02.08.2025. 08:11 08:12
Piše:
Izvor:
Kurir.rs
Grcka
Foto: Pexels

Slanje novca putem aplikacija za međunarodne transfere postalo je uobičajena praksa, posebno kada se rezerviše smeštaj u inostranstvu.

Ipak, Goranovo iskustvo sa jednom popularnom aplikacijom pokazuje da stvari ne funkcionišu uvek kako bi trebalo. 

Naime, Goranov avans za smeštaj u Grčkoj nikada nije stigao do primaoca, iako je transakcija uredno potvrđena. 

- Moram da upozorim članove grupe na slanje novca u Grčku preko aplikacije. Avans za smeštaj sam poslao 02.07.2025. godine. Poslao sam dokaz gospođi koja nam je iznajmila apartman (inače smo dugogodišnji prijatelji) i ona nije pravila problem za smeštaj. Novac njoj nije stigao ni posle skoro jednog meseca i morao sam tu cifru da platim u gotovini. Kako ću povratiti novac za koji niko ne zna gde je ne znam - upozorio je on u Fejsbuk grupi "Grčka info". 

Ipak, korisnici su naveli da je ta aplikacija odlična, te da se obrati korisničkom servisu. 

- Meni se desilo prvi put od kad plaćam preko pay da se "zagubilo", pisali smo im i na kraju se posle par dana ispostavilo da je problem u banci gospođe iz Grčke, a ne do pay. Tako da neka ode u svoju banku, priloži dokaz o uplati koju joj date od pay-a i naći će sigurno - napisala je jedna korisnica. 

Goran je naveo i da se obratio korisničkom servisu, kao i da očekuje njihov odgovor.

(Kurir.rs)

Izvor:
Kurir.rs
Piše:
Pošaljite komentar