ШТА ЧИНИТИ КАДА АПЛИКАЦИЈА ЗАКАЖЕ? Туриста из Србије морао двапут да уплати смештај у Грчкој
Слање новца путем апликација за међународне трансфере постало је уобичајена пракса, посебно када се резервише смештај у иностранству.
Ипак, Гораново искуство са једном популарном апликацијом показује да ствари не функционишу увек како би требало.
Наиме, Горанов аванс за смештај у Грчкој никада није стигао до примаоца, иако је трансакција уредно потврђена.
- Морам да упозорим чланове групе на слање новца у Грчку преко апликације. Аванс за смештај сам послао 02.07.2025. године. Послао сам доказ госпођи која нам је изнајмила апартман (иначе смо дугогодишњи пријатељи) и она није правила проблем за смештај. Новац њој није стигао ни после скоро једног месеца и морао сам ту цифру да платим у готовини. Како ћу повратити новац за који нико не зна где је не знам - упозорио је он у Фејсбук групи "Грчка инфо".
Ипак, корисници су навели да је та апликација одлична, те да се обрати корисничком сервису.
- Мени се десило први пут од кад плаћам преко pay да се "загубило", писали смо им и на крају се после пар дана испоставило да је проблем у банци госпође из Грчке, а не до pay. Тако да нека оде у своју банку, приложи доказ о уплати коју јој дате од pay-a и наћи ће сигурно - написала је једна корисница.
Горан је навео и да се обратио корисничком сервису, као и да очекује њихов одговор.
(Kurir.rs)