Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Futožanka Jelena Grubiša brine o snu ljubimaca

12.11.2022. 14:55 15:02
Piše:
Foto: Privatna arhiva

Futožanka Jelena Grubiša se sa idejom o pokretanju biznisa uhvatila u koštac početkom godine, a kako je rekla za „Dnevnik”, spretne ruke koje je nasledila od majke Zorice odlučila je da koristi kako bi pravila krevete od merino vune za kućne ljubimce.

Jelena Grubiša nedavno je počela da pravi i bandane (marame) i odelca za pse, a nove ideje i planovi za budućnost samo se nižu.

– Ljubav prema životinjama dala mi je ideju da koristim materijal koji podupire uzgoj ovaca zbog vune, a ne mesa, a isto tako, ta vuna se vraća životinjama, našim voljenim ljubimcima, pa ih leti hladi, a zimi greje – objasnila je Jelena. – Merino vuna je posebno cenjena, može se saviti čak 2.000 puta pre nego što pukne, što je čini višestruko otpornijom od pamuka ili svile.

Kako kaže naša sagovornica, taj neobičan materijal zagolicao joj je maštu još prošle godine, a nakon gledanja video-tutorijala na Internetu i mnogo vežbe, nastao je brend „Njooldream”.

Ljubav prema životinjama dala mi je ideju da koristim materijal koji podupire uzgoj ovaca zbog vune, a ne mesa, a isto tako, ta vuna se vraća životinjama, našim voljenim ljubimcima, pa ih leti hladi, a zimi greje

– Krevete pravim rukama, bez igala za heklanje, što je veoma zabavan proces, a kada uživaš u poslu koji radiš, ne osećaš umor – istakla je Jelena. – Lako se uči, ali je potrebna posebna pažnja. Kreveti dugo traju, pa mi je izuzetno važno da napravim baš ono što je mušterija zamislila, kako bi što duže bila zadovoljna, a ljubimac uživao.

Planiranje biznisa zahtevalo je mnogo vremena i truda – naša sagovornica morala je da savlada i osnove marketinga, veštine komunikacije sa mušterijama, kao i da nauči o samoj promociji proizvoda na društvenim mrežama.

Potrebno je ostati dosledan ideji,prilagoditi se kupcima, ali opet, svakom pojedinačno pružiti ono što smatram svojim brendom, a to je unikatnost i briga o našim četvoronožnim prijateljima 

– Malih biznisa je mnogo na društvenim mrežama, svi su dobri ali je lako izgubiti se u moru ponuda – objasnila je. – Potrebno je ostati dosledan ideji, prilagoditi se kupcima, ali opet, svakom pojedinačno pružiti ono što smatram svojim brendom, a to je unikatnost i briga o našim četvoronožnim prijateljima.  

D. Andulajević

Autor:
Pošaljite komentar