Футожанка Јелена Грубиша брине о сну љубимаца

Футожанка Јелена Грубиша се са идејом о покретању бизниса ухватила у коштац почетком године, а како је рекла за „Дневник”, спретне руке које је наследила од мајке Зорице одлучила је да користи како би правила кревете од мерино вуне за кућне љубимце.
с
Фото: Приватна архива

Јелена Грубиша недавно је почела да прави и бандане (мараме) и оделца за псе, а нове идеје и планови за будућност само се нижу.

– Љубав према животињама дала ми је идеју да користим материјал који подупире узгој оваца због вуне, а не меса, а исто тако, та вуна се враћа животињама, нашим вољеним љубимцима, па их лети хлади, а зими греје – објаснила је Јелена. – Мерино вуна је посебно цењена, може се савити чак 2.000 пута пре него што пукне, што је чини вишеструко отпорнијом од памука или свиле.

Како каже наша саговорница, тај необичан материјал заголицао јој је машту још прошле године, а након гледања видео-туторијала на Интернету и много вежбе, настао је бренд „Њоолдреам”.

Љубав према животињама дала ми је идеју да користим материјал који подупире узгој оваца због вуне, а не меса, а исто тако, та вуна се враћа животињама, нашим вољеним љубимцима, па их лети хлади, а зими греје

– Кревете правим рукама, без игала за хеклање, што је веома забаван процес, а када уживаш у послу који радиш, не осећаш умор – истакла је Јелена. – Лако се учи, али је потребна посебна пажња. Кревети дуго трају, па ми је изузетно важно да направим баш оно што је муштерија замислила, како би што дуже била задовољна, а љубимац уживао.

Фото: Приватна архива

Планирање бизниса захтевало је много времена и труда – наша саговорница морала је да савлада и основе маркетинга, вештине комуникације са муштеријама, као и да научи о самој промоцији производа на друштвеним мрежама.

Потребно је остати доследан идеји,прилагодити се купцима, али опет, сваком појединачно пружити оно што сматрам својим брендом, а то је уникатност и брига о нашим четвороножним пријатељима 

– Малих бизниса је много на друштвеним мрежама, сви су добри али је лако изгубити се у мору понуда – објаснила је. – Потребно је остати доследан идеји, прилагодити се купцима, али опет, сваком појединачно пружити оно што сматрам својим брендом, а то је уникатност и брига о нашим четвороножним пријатељима.  

Д. Андулајевић

EUR/RSD 117.3269
Најновије вести