Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

(FOTO) JEDINSTVENA KAMPANJA PARTIZANA: Čuveni fotograf ovekovečio nasleđe, emociju i pripadnost koja se prenosi kroz generacije

27.10.2025. 15:53 15:56
Piše:
Izvor:
FK Partizan
спорт
Foto: FK Partizan/Sam Greg

Kappa i FK Partizan predstavljaju jedinstvenu vizuelnu kampanju kroz objektiv britanskog fotografa Sam Grega.

U saradnji sa renomiranim britanskim fotografom Samom Gregom, poznatim po radu sa nekim od najznačajnijih evropskih klubova i svetskih modnih brendova, FK Partizan i Kapa (Kappa) predstavljaju novu vizuelnu kampanju koja kroz autentičan umetnički izraz osvetljava duboko ukorenjeni identitet kluba i njegovu neraskidivu vezu sa gradom.

Fotografije su nastale na autentičnim lokacijama širom Beograda – u dvorištima, na ulicama i krovovima, među običnim ljudima i navijačima crno-belih i na najbolji način prikazuju ono što FK Partizan predstavlja: nasleđe, emociju i pripadnost koja se prenosi kroz generacije.

 – Beograd i Partizan su neraskidivo povezani – duh grada odražava se kroz crno-belu strast prema klubu – izjavila je Milka Forcan, potpredsednica FK Partizan i dodala:

– Saradnja sa vrhunskim fotografom donosi posebnu umetničku dimenziju, hvatajući emociju i osećaj pripadnosti koji spajaju navijače i grad. Ovo nije priča samo o fudbalu, već o specifičnoj i prepoznatljivoj subkulturi, o ljudima koji su odrasli uz klub i o onima koji će tek stvarati njegovu budućnost.

спорт
Foto: FK Partizan/Sam Greg

Fotograf Sam Greg, poznat po svom dokumentarnom i humanističkom izrazu, spojio je sportske motive i specifičan umetnički senzibilitet u seriji portreta koji prikazuju Beograd kao grad kontrasta, energije i ponosa – grad u kojem navijači žive duh Partizana u svojoj svakodnevnici.

– Beograd ima sirovu i iskrenu vizuelnu energiju. Želeo sam da dočaram tu emociju prema Partizanu kroz svakodnevnicu – kroz ljude i grad u kojem klub živi – rekao je Sam Greg.

Saradnja sa Kapom na ovoj inicijativi dodatno naglašava važnost autentičnosti i očuvanja identiteta.

– Ponosni smo na saradnju sa velikim klubom poput Partizana - istakao je Alessandro Boglione, CEO BasicNet Group (u čijem je vlasništvu Kapa brend) i nastavio:

– Veoma dobro razumemo šta Partizan znači svojim navijačima, kao i duboku povezanost koju imaju sa našim brendom. Naš pristup fudbalu i sportu uvek je bio drugačiji jer želimo da ispričamo autentične priče koje odražavaju identitet klubova sa kojima sarađujemo.

Izvor:
FK Partizan
Piše:
Pošaljite komentar
DUŽNI SMO U KUPU – Blagojević oprezan pred Mačvu: Možemo mnogo da izgubimo
спорт

DUŽNI SMO U KUPU – Blagojević oprezan pred Mačvu: Možemo mnogo da izgubimo

27.10.2025. 15:23 15:27
PARTIZAN SLAVIO PRED PRAZNIM TRIBINAMA: „Parni valjak“ rutinski protiv Mladosti 
спорт

PARTIZAN SLAVIO PRED PRAZNIM TRIBINAMA: „Parni valjak“ rutinski protiv Mladosti 

24.10.2025. 19:34 19:46