NEVIĐENO - ZLATIBORSKA ŽIČARA PREBAČENA U VIRTUELNI SVET Igrica lansirana pred više od 650 miliona korisnika
Čajetina: Turistički iskorak prateći realnu trasu od početne stanice do ski-centra Tornik
Zlatiborska kompanija razvila igricu za tri meseca, lansirana je pred više od 650 miliona korisnika
Srpska turistička atrakcija, zlatiborska Gold gondola sada je dobila i svoju virtuelnu verziju i to u obliku video igre, koja je lansirana na platformi Fortnite, koja broji više od 650 miliona korisnika.Igricu je razvilo gejming odeljenje zlatiborske kompanije Radionica Krug, a na čelu projekta je developerka Lena Glišović.
- Igricu Gold Gondola Adventure razvila je naša mala, ali posvećena ekipa iz gejming odeljenja Glitch Studios kompanije Radionica Krug, uz podršku kreativnog tima savetnika koji su testirali igru i davali sugestije tokom razvoja. Rad na projektu trajao je oko tri meseca. Najveći izazov bio je kako što vernije preneti ambijent i duh Zlatibora i same gondole u virtuelni svet, a da igra pritom ostane zabavna i zanimljiva”, izjavila je Lena Glišović.
Gold Gondola Adventure prebacuje zlatiborsku žičaru u virtuelni svet prateći njenu realnu trasu od početne stanice do ski-centra Tornik i uvezujući sve dodatne aktivnosti gondole u vidu mini-igara. Tako se igrači iz celog sveta mogu oprobati u vožnji gondolom, čamcem, tjubing stazom, streličarstvu, pecanju, kao i ići na žurku i u bioskop na otvorenom, ali mogu i trčati po žici i skakati iz kabine u jezero.
Poeni, odnosno Golden Coin-i, sakupljeni u ovoj igri vrede kao novac, tačnije kao specijalna valuta koju igrači mogu koristiti za kupovinu unikatnih suvenira u suvenir šopu.
- Nakon što je ovog meseca dočekala svog milionitog putnika, zlatiborska Gold gondola je, plasirajući igru na tako veliku globalnu platformu, još jednom pomerila granice u domaćem turizmu i pozicionirala se u virtuelnom svetu. Digitalni svet ima snažan potencijal da dopre do velikog broja ljudi, najpre mlađe publike. Ovim poslovnim potezom Gold gondola želi da približi lepote Zlatibora celom svetu, ali i da istovremeno doprinese većoj prepoznatljivosti brenda i podstakne radoznalost kod igrača da istraže stvarne lokacije i aktivnosti koje su ih u virtuelnom okruženju oduševile“, navode iz Gold gondole, rekla je direktorka JP „Gold gondola Zlatibor“ Bojana Božanić.
Igrica je besplatna za preuzimanje i igranje, a imaće i sezonska ažuriranja u zavisnosti od godišnjeg doba i noviteta koje uvodi sama Gold gondola.
- Gold gondola je prepoznata kao mesto susreta i novih doživljaja, a od sada će mesto novih iskustava biti u digitalnom svetu, što predstavlja iskorak u svetu turizma. Naši posetioci su navikli da ih na trasi gondole očekuju razanovrsni zabavni sadržaji, a ovog puta radi se o video igri koja će probuditi novi doživljaj Zlatibora i Gold gondole. Mi smo se odlučili na hrabar korak i postali prva firma u Srbiji koja ima svoju video igru. U Gold Gondola Adventure igrači mogu učestvovati u raznim zabavnim aktivnostima: pecanju, vožnji gondolom, streličarstvu, vožnji čamcem, tjubingu, žurki na Torniku, bioskopu na otvorenom, trčanju po žici, skakanju iz kabine u jezero, skupljanju Golden Coin-a, kao i mnogim drugim avanturama koje pozivaju na istraživanje i zabavu“, rekla je Božanićeva.
RINA