НЕВИЂЕНО - ЗЛАТИБОРСКА ЖИЧАРА ПРЕБАЧЕНА У ВИРТУЕЛНИ СВЕТ Игрица лансирана пред више од 650 милиона корисника
Чајетина: Туристички искорак пратећи реалну трасу од почетне станице до ски-центра Торник
Златиборска компанија развила игрицу за три месеца, лансирана је пред више од 650 милиона корисника
Српска туристичка атракција, златиборска Голд гондола сада је добила и своју виртуелну верзију и то у облику видео игре, која је лансирана на платформи Фортните, која броји више од 650 милиона корисника.Игрицу је развило гејминг одељење златиборске компаније Радионица Круг, а на челу пројекта је девелоперка Лена Глишовић.
- Игрицу Голд Гондола Адвентуре развила је наша мала, али посвећена екипа из гејминг одељења Глитцх Студиос компаније Радионица Круг, уз подршку креативног тима саветника који су тестирали игру и давали сугестије током развоја. Рад на пројекту трајао је око три месеца. Највећи изазов био је како што верније пренети амбијент и дух Златибора и саме гондоле у виртуелни свет, а да игра притом остане забавна и занимљива”, изјавила је Лена Глишовић.
Голд Гондола Адвентуре пребацује златиборску жичару у виртуелни свет пратећи њену реалну трасу од почетне станице до ски-центра Торник и увезујући све додатне активности гондоле у виду мини-игара. Тако се играчи из целог света могу опробати у вожњи гондолом, чамцем, тјубинг стазом, стреличарству, пецању, као и ићи на журку и у биоскоп на отвореном, али могу и трчати по жици и скакати из кабине у језеро.
Поени, односно Голден Цоин-и, сакупљени у овој игри вреде као новац, тачније као специјална валута коју играчи могу користити за куповину уникатних сувенира у сувенир шопу.
- Након што је овог месеца дочекала свог милионитог путника, златиборска Голд гондола је, пласирајући игру на тако велику глобалну платформу, још једном померила границе у домаћем туризму и позиционирала се у виртуелном свету. Дигитални свет има снажан потенцијал да допре до великог броја људи, најпре млађе публике. Овим пословним потезом Голд гондола жели да приближи лепоте Златибора целом свету, али и да истовремено допринесе већој препознатљивости бренда и подстакне радозналост код играча да истраже стварне локације и активности које су их у виртуелном окружењу одушевиле“, наводе из Голд гондоле, рекла је директорка ЈП „Голд гондола Златибор“ Бојана Божанић.
Игрица је бесплатна за преузимање и играње, а имаће и сезонска ажурирања у зависности од годишњег доба и новитета које уводи сама Голд гондола.
- Голд гондола је препозната као место сусрета и нових доживљаја, а од сада ће место нових искустава бити у дигиталном свету, што представља искорак у свету туризма. Наши посетиоци су навикли да их на траси гондоле очекују разановрсни забавни садржаји, а овог пута ради се о видео игри која ће пробудити нови доживљај Златибора и Голд гондоле. Ми смо се одлучили на храбар корак и постали прва фирма у Србији која има своју видео игру. У Голд Гондола Адвентуре играчи могу учествовати у разним забавним активностима: пецању, вожњи гондолом, стреличарству, вожњи чамцем, тјубингу, журки на Торнику, биоскопу на отвореном, трчању по жици, скакању из кабине у језеро, скупљању Голден Цоин-а, као и многим другим авантурама које позивају на истраживање и забаву“, рекла је Божанићева.
РИНА