OGLASIO SE VLADIMIR GAJIĆ POVODOM SLUČAJA "NADSTREŠNICA" Izneo nove dokaze o tragediji u Novom Sadu
Advokat Vladmir Gajić objavio je, kako piše Kurir, još jedan dokaz vezan za slučaj "Nadstrešnica" u Novom Sadu, a koji dovodi u vezu profesora i bivšeg dekana Saobraćajnog fakulteta Nebojšu Bojovića - koji je bio predsednik Skupštine "Infrastrukture železnice Srbije", i Milutina Miloševića, koji je do pre dva meseca obavljao funkciju izvršnog direktora za održavanje i saobraćaj Infrastrukture Železnice Srbije.
Kako tvrdi Gajić, a prenosi Kurir, njih dvojica su iznajmljivali biletarnicu za prodaju karata u Železničkoj stanici Novi Sad tokom rekonstrukcije!
"Danas objavljujem još jedan dokaz da je Železnička stanica Novi Sad bila javni objekat za korišćenje od strane putnika, godinu dana i pre urušavanja nadstrešnice, čiju bezbednost je garantovao Nebojša Bojović, predsednik Skupštine „Infrastruktura železnice Srbije“, pošto je doneo Odluku na osnovu koje je zaključen Ugovor o korišćenju javne železničke infrastrukture sa „Srbijavozom", kojim je garantovano da su sve pruge i železničke stanice na tim pravcima bezbedne za putnike (član 14.2 i 14.3 Bezbednost) - navodi Gajić.
On je kao novi dokaz, prenosi Kurir, naveo Ugovor o zakupu poslovnog prostora između „Infrastrukture železnice Srbije“ i „Srbijavoza“, koji je važio do decembra 2024. godine, po kome je „Infrastruktura železnice Srbije“ naplaćivala zakup za korišćenje blagajni „Srbijavozu“ u stanici Novi Sad sve vreme dok je trajala rekonstrukcija.
"Za ovaj ugovor direktno je nadležan bio Milutin Milošević, tada izvršni direktor kompanije Infrastruktura upravo zadužen za javnu železničku infrastrukturu a saglasnost za potpisivanje ugovora dao je Nebojša Bojović u ime Skupštine akcionara Infrastruktura. Tokom trajanja rekonstrukcije Železničke stanice Novi Sad menjale su se lokacija blagajni koja je u početku bila u krilu B, pa u krilu A, pa su se ponovo blagajne vratile u krilo B, a sve to posle sprovedene procedure Internog prijema krila B, koji je otpočeo 12. juna 2024., a završio se primopredajom između Izvođača i Investitora dana 4. jula 2024. godine, što je i upisano u građevinski dnevnik, nakon čega je omogućeno korišćenje krila B od strane putnika", navodi, kako prenosi Kurir, advokat.
On kaže da su se karte u Železničkoj stanici Novi Sad, piše Kurir, prodavale svaki dan trajanja rekonstrukcije i da je stanica bila u funkciji kako je predviđao Komercijalni ugovor sa konzorcijumom kineskih železnica.
NOVI DOKAZI KOJI TUŽILAŠTVO ZAMENARUJE:
BOJOVIĆ I MILOŠEVIĆ IZNAJMLJIVALI
BILETARNICU U ŽELEZNIČKOJ STANICI NOVI SAD
TOKOM TRAJANJA REKONSTRUKCIJE!?
Danas objavljujem još jedan dokaz da je Železnička stanica Novi Sad bila javni objekat za korišćenje od strane putnika, godinu dana i… https://t.co/UsJw8k0S3c— Vladimir M.Gajić (@vladimirgajic1) July 22, 2025
"Zbog potrebe da se realzuje Ugovor o zakupu prostora za blagajne koje koristi „Srbijavoz“, Komisija za interni prijem krila B u stanici Novi Sad je i bila sastavljena ne samo od zaposlenih u „Infrastruktura žleznice Srbije“, već i od zaposlenih u Srbijavozu, koji su svoje zaposlene raspoređivali po tim blagajnama za prodaju karata - nastavio je advokat.
Osim zakupa blagajni i službenih prostorija, Infrastruktura železnice Srbije je naplaćivala i zakup prostora za kartomate u stanici Novi Sad koje je koristio „Srbijavoz“. Ove činjenice izneo je, piše Kurir, i sam bivši direktor „Srbijavoz“ Ivan Bulajić koji je svedočio ispred VJT u Novom Sadu, kao i drugi zaposleni, rekavši da je „Srbijavoz“ zakupac službenih prostorija i blagajni u stanici Novi Sad i da je prodaja voznih karata vršena neprestano, bez prekida, uz premeštanje mesta prodaje voznih karata iz jednog dela železničke stanice u drugi deo železničke stanice, o čemu su blagovremeno obaveštavani od odgovornih iz Infrastrukture železnice Srbije, a zaključeni ugovori sa Infrastrukturom železnice Srbije su garantovali bezbednost putnika, jer je Železnička stanica u Novom Sadu bila javni objekat i sve vreme otvorena za putnike, što pokazuje i Komercijalni ugovor koji je zaključen sa kineskim izvođačem.
Novosadsko tužilaštva, kako piše Kurir, tačnije tužioci Lepotić i Josimović, koji rade po nalogu vrhovnog tužioca (Zagorke) Dolovac ignorisali su i ovaj dokaz kao i izjave svedoka koji potvrđuju da je stanica bila u funkciji što znači da nije ni mogla da bude otvarana. Još jedan dokaz da u ovom postupku ovi tužioci ne pokušavaju da utvrde istinu već da vode privatne ratove gospođe Dolovac i tako se u krajnjem ishodu rugaju porodicama žrtava i vrše opstrukciju pravde", zaključio je Gajić.