ОГЛАСИО СЕ ВЛАДИМИР ГАЈИЋ ПОВОДОМ СЛУЧАЈА "НАДСТРЕШНИЦА" Изнео нове доказе о трагедији у Новом Саду
Адвокат Владмир Гајић објавио је, како пише Курир, још један доказ везан за случај "Надстрешница" у Новом Саду, а који доводи у везу професора и бившег декана Саобраћајног факултета Небојшу Бојовића - који је био председник Скупштине "Инфраструктуре железнице Србије", и Милутина Милошевића, који је до пре два месеца обављао функцију извршног директора за одржавање и саобраћај Инфраструктуре Железнице Србије.
Како тврди Гајић, а преноси Курир, њих двојица су изнајмљивали билетарницу за продају карата у Железничкој станици Нови Сад током реконструкције!
"Данас објављујем још један доказ да је Железничка станица Нови Сад била јавни објекат за коришћење од стране путника, годину дана и пре урушавања надстрешнице, чију безбедност је гарантовао Небојша Бојовић, председник Скупштине „Инфраструктура железнице Србије“, пошто је донео Одлуку на основу које је закључен Уговор о коришћењу јавне железничке инфраструктуре са „Србијавозом", којим је гарантовано да су све пруге и железничке станице на тим правцима безбедне за путнике (члан 14.2 и 14.3 Безбедност) - наводи Гајић.
Он је као нови доказ, преноси Курир, навео Уговор о закупу пословног простора између „Инфраструктуре железнице Србије“ и „Србијавоза“, који је важио до децембра 2024. године, по коме је „Инфраструктура железнице Србије“ наплаћивала закуп за коришћење благајни „Србијавозу“ у станици Нови Сад све време док је трајала реконструкција.
"За овај уговор директно је надлежан био Милутин Милошевић, тада извршни директор компаније Инфраструктура управо задужен за јавну железничку инфраструктуру а сагласност за потписивање уговора дао је Небојша Бојовић у име Скупштине акционара Инфраструктура. Током трајања реконструкције Железничке станице Нови Сад мењале су се локација благајни која је у почетку била у крилу Б, па у крилу А, па су се поново благајне вратиле у крило Б, а све то после спроведене процедуре Интерног пријема крила Б, који је отпочео 12. јуна 2024., а завршио се примопредајом између Извођача и Инвеститора дана 4. јула 2024. године, што је и уписано у грађевински дневник, након чега је омогућено коришћење крила Б од стране путника", наводи, како преноси Курир, адвокат.
Он каже да су се карте у Железничкој станици Нови Сад, пише Курир, продавале сваки дан трајања реконструкције и да је станица била у функцији како је предвиђао Комерцијални уговор са конзорцијумом кинеских железница.
НОВИ ДОКАЗИ КОЈИ ТУЖИЛАШТВО ЗАМЕНАРУЈЕ:
БОЈОВИЋ И МИЛОШЕВИЋ ИЗНАЈМЉИВАЛИ
БИЛЕТАРНИЦУ У ЖЕЛЕЗНИЧКОЈ СТАНИЦИ НОВИ САД
ТОКОМ ТРАЈАЊА РЕКОНСТРУКЦИЈЕ!?
Данас објављујем још један доказ да је Железничка станица Нови Сад била јавни објекат за коришћење од стране путника, годину дана и… https://t.co/UsJw8k0S3c— Владимир М.Гајић (@vladimirgajic1) July 22, 2025
"Због потребе да се реалзује Уговор о закупу простора за благајне које користи „Србијавоз“, Комисија за интерни пријем крила Б у станици Нови Сад је и била састављена не само од запослених у „Инфраструктура жлезнице Србије“, већ и од запослених у Србијавозу, који су своје запослене распоређивали по тим благајнама за продају карата - наставио је адвокат.
Осим закупа благајни и службених просторија, Инфраструктура железнице Србије је наплаћивала и закуп простора за картомате у станици Нови Сад које је користио „Србијавоз“. Ове чињенице изнео је, пише Курир, и сам бивши директор „Србијавоз“ Иван Булајић који је сведочио испред ВЈТ у Новом Саду, као и други запослени, рекавши да је „Србијавоз“ закупац службених просторија и благајни у станици Нови Сад и да је продаја возних карата вршена непрестано, без прекида, уз премештање места продаје возних карата из једног дела железничке станице у други део железничке станице, о чему су благовремено обавештавани од одговорних из Инфраструктуре железнице Србије, а закључени уговори са Инфраструктуром железнице Србије су гарантовали безбедност путника, јер је Железничка станица у Новом Саду била јавни објекат и све време отворена за путнике, што показује и Комерцијални уговор који је закључен са кинеским извођачем.
Новосадско тужилаштва, како пише Курир, тачније тужиоци Лепотић и Јосимовић, који раде по налогу врховног тужиоца (Загорке) Доловац игнорисали су и овај доказ као и изјаве сведока који потврђују да је станица била у функцији што значи да није ни могла да буде отварана. Још један доказ да у овом поступку ови тужиоци не покушавају да утврде истину већ да воде приватне ратове госпође Доловац и тако се у крајњем исходу ругају породицама жртава и врше опструкцију правде", закључио је Гајић.