PENZIONERKA NA PREVARU OSTALA BEZ 7.000 EVRA Lažni sin preko aplikacije tražio hitnu uplatu
Početkom oktobra, 71-godišnja žena iz Požege prevarena je za više od 7.000 evra.
Nepoznata osoba se putem mobilne aplikacije predstavila kao njen sin i zatražila hitnu uplatu, saopštila je požeško-slavonska policija, upozoravajući građane na oprez.
Prevara se dogodila 10. oktobra, a slučaj je prijavljen policiji dan kasnije. Žena je uplatila novac na bankovni račun naveden u poruci, a tek nakon što je kontaktirala svog sina shvatila je da je prevarena.
Policija je podnela krivičnu prijavu i istraga je u toku, a predmet će biti prosleđen nadležnom tužilaštvu.
Građani se upozoravaju da budu oprezni prilikom korišćenja mobilnih aplikacija i društvenih mreža, da uvek provere poruke koje traže novac i da ne dele lične podatke, PIN-ove ili lozinke za internet bankarstvo.
– Ako dobijete ovakvu poruku, prvo kontaktirajte člana porodice ili prijatelja kako biste proverili istinitost zahteva pre nego što uplatite novac – poručuju iz policije.
U slučaju da sumnjate na prevaru ili ste oštećeni, odmah obavestite policiju na broj 192.