Novi vlasnik Beohemije uložio 37 miliona evra za godinu dana
ZRENJANIN: Novi investitor je u kompaniju „Beohemija“, koja ima proizvodne pogone u Zrenjaninu, za manje od jedne godine, pored 27 miliona evra u akviziciju, uložio još dodatnih 10 miliona evra u stabilizaciju poslovanja, usavršavanje procesa proizvodnje, kao i u obnavljanje portfolija fabrike.
Ova kompanija, koja se bavi proizvodnjom tečnih i praškastih deteryenata, više od dve decenije posluje na preko petnaest svetskih tržišta, dok na sedam tržišta ima organizovanu distribuciju.
Vlasnik „Beohemije“ Davor Milićević ocenio je da je već u prvih godinu dana od preuzimanja kompanije urađeno mnogo.
- Pored povećanja proizvodnje i prodaje, urađeno je mnogo i u pogledu finansijske konsolidacije kompanije i širenja korporativnog imiya, poboljšanog odnosa sa dobavljačima i kvalitetnije saradnje sa distributerima i kupcima. Danas su najvažniji deo kompanije njeni zaposleni i izabrani tim vrhunskih stručnjaka – naglasio je Milićević, uz opasku da u ovoj kompaniji ne nameravaju da na ovome stanu, već da će nastaviti da investiraju u ljude i njihov razvoj, u razvoj proizvoda i osvajanje novih tržišta.
On se pohvalio i činjenicom da su agencije za rejting uvrstile „Beohemiju“ među prve četiri kompanije na tržištu kućne hemije u regionu. Milićević se zahvalio Vladi Republike Srbije na stabilnim uslovima poslovanja, kao i Privrednoj komori Srbije na podršci.
Najbolja srpska atletičarka, Zrenjaninka Ivana Španović, zaštitno je lice nove linije „duel gold premijum” deteryenata. Prvi put nakon osvajanja zlata na dvoranskom Svetskom prvenstvu i priprema za predstojeće izazove, Španović se pojavila u rodnom Zrenjaninu i to na promociji spota za nove proizvode „Beohemije”, u kojem je i sama učestvovala.
- Zadovoljstvo mi je što imam lepu saradnju sa kompanijom „Beohemija“, koja me podržava na putu do novih uspeha. Drago mi je što sam učestvovala u snimanju spota, bilo je to još jedno zanimljivo iskustvo za mene - izjavila je Ivana Španović.
Komercijalni direktor „Beohemije“ Vladimir Mihajlović kaže da nova premijum linija deteryenata „duel gold premijum“, koja je nedavno predstavljena na prigodnoj svečanosti u fabričkom krugu u Zrenjaninu, predstavlja vrhunac dosadašnjeg rada ove kompanije.
- Brend „duel“ već dve decenije uspešno egzistira u regionu, opstajući u samom vrhu svetskih brendova, zahvaljujući vrednostima koje kompanija svakodnevno promoviše, a to su održavanje i unapređenje kvaliteta i uvođenje novih tehnologija, briga o svakom zaposlenom, angažovanje stručnih kadrova i očuvanje životne sredine, što za rezultat ima zadovoljne potrošače – istakao je Mihajlović.
On je saopštio podatak da se potrošači u Evropi sve više okreću premijum segmentu kućne hemije i da se taj trend proširio i kod nas.
- U žestokoj konkurenciji
opstaće samo najkvaliteniji. Kompanija „Beohemija“ danas ima potpuno automatizovanu, jednu od najmodernijih fabrika te vrste u jugoistočnoj Evropi, a poseban razvojni potencijal su zaposleni – naglasio je Mihajlović, ističući da kompanija sarađuje sa najistaknutijim distributerskim kućama u regionu.
Ž. Balaban