Ова компанија, која се бави производњом течних и прашкастих детерyената, више од две деценије послује на преко петнаест светских тржишта, док на седам тржишта има организовану дистрибуцију.
Власник „Беохемије“ Давор Милићевић оценио је да је већ у првих годину дана од преузимања компаније урађено много.
- Поред повећања производње и продаје, урађено је много и у погледу финансијске консолидације компаније и ширења корпоративног имиyа, побољшаног односа са добављачима и квалитетније сарадње са дистрибутерима и купцима. Данас су најважнији део компаније њени запослени и изабрани тим врхунских стручњака – нагласио је Милићевић, уз опаску да у овој компанији не намеравају да на овоме стану, већ да ће наставити да инвестирају у људе и њихов развој, у развој производа и освајање нових тржишта.
Он се похвалио и чињеницом да су агенције за рејтинг уврстиле „Беохемију“ међу прве четири компаније на тржишту кућне хемије у региону. Милићевић се захвалио Влади Републике Србије на стабилним условима пословања, као и Привредној комори Србије на подршци.
Најбоља српска атлетичарка, Зрењанинка Ивана Шпановић, заштитно је лице нове линије „дуел голд премијум” детерyената. Први пут након освајања злата на дворанском Светском првенству и припрема за предстојеће изазове, Шпановић се појавила у родном Зрењанину и то на промоцији спота за нове производе „Беохемије”, у којем је и сама учествовала.
- Задовољство ми је што имам лепу сарадњу са компанијом „Беохемија“, која ме подржава на путу до нових успеха. Драго ми је што сам учествовала у снимању спота, било је то још једно занимљиво искуство за мене - изјавила је Ивана Шпановић.
Комерцијални директор „Беохемије“ Владимир Михајловић каже да нова премијум линија детерyената „дуел голд премијум“, која је недавно представљена на пригодној свечаности у фабричком кругу у Зрењанину, представља врхунац досадашњег рада ове компаније.
- Бренд „дуел“ већ две деценије успешно егзистира у региону, опстајући у самом врху светских брендова, захваљујући вредностима које компанија свакодневно промовише, а то су одржавање и унапређење квалитета и увођење нових технологија, брига о сваком запосленом, ангажовање стручних кадрова и очување животне средине, што за резултат има задовољне потрошаче – истакао је Михајловић.
Он је саопштио податак да се потрошачи у Европи све више окрећу премијум сегменту кућне хемије и да се тај тренд проширио и код нас.
- У жестокој конкуренцији
опстаће само најквалитенији. Компанија „Беохемија“ данас има потпуно аутоматизовану, једну од најмодернијих фабрика те врсте у југоисточној Европи, а посебан развојни потенцијал су запослени – нагласио је Михајловић, истичући да компанија сарађује са најистакнутијим дистрибутерским кућама у региону.
Ж. Балабан