DIGITAL DAY 2025 O AI U MARKETINGU: Kad digitalna generacija dođe u posed novčanika, promeniće se i način igre
Sad već tradicionalno, u prostoru Doma omladineu Beogradu održava se dvodnevni Digital Day 2025, pod sloganom "U centru pažnje." okuplja vodeće domaće i međunarodne stručnjake. Program je podeljen na predavanja i radionice uz zgodnu pauzu koju čini večerašnja zabava.
A pre nje, danas se raspravljalo o posebnim uticajima nadolazeće veštačke inteligencije na savremeni svet, posebno na digitalni marketing. Da li je odzvonilo starim načinima oglašavanja, angažovanjima marketinških stručnjaka, pisanju reklama, nasnimavanju kampanja? Kako su na panelu „Digitalni budžeti: gde i zašto“ govorili Milena Đorić iz AIK banke, Vladimir Zarić iz Ananas komerca i Nikola Radosavljević iz Deleza. Zajednička konstatacija svo troje panelista jeste, da ne treba slepo pratiti analitiku niti inicijalne rezultate kampanje, već igrati dugu igru, u kojoj je AI faktor koji treba uzimati u obzir, ali ne onako kako se pretpostavlja i strahuje.
„Kad digitalna generacija dođe u posed novčanika, promeniće se i način igre“, rekla je Milena Đorić, ističući da nove generacije drugačije percipiraju stvarnost i drugačije se odnose prema veštačkoj inteligenciji, ali još uvek nisu stasali za ulazak u privredu, a samim tim ni za odlučivanje o marketinškim metodama i poslovanju uopšte.
O savremenom marketingu i izazovima ere veštačke inteligencije govorio je Filip Baranjski iz Gugla, a o tome kako se marketinške agencije snalaze u raskoraku između želja, tehnologije i mogućnosti, govorili su Predrag Vojinović (Method Agency), Nikola Jovanović (Havas Adriatic), Zorka Radlović (New Moment New Ideas) i Selena Radović (Media House)
Glavni govornici bili su Kataržina Kabiež, Teads, kao i Kontantin Kamaras predsednik emeritus IAB Evropa, a svojevrsni performans održala je i Ana Đurić Konstrakta, koja je bila jedna od moderatorki konferencije.
Sutrašnji deo konferencije nastavlja se stručnim radionicama.
I. Radoičić