scattered clouds
13°C
30.05.2025.
Нови Сад
eur
117.2225
usd
104.207
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

DIGITAL DAY 2025 O АИ У МАРКЕТИНГУ: Кад дигитална генерација дође у посед новчаника, промениће се и начин игре

29.05.2025. 16:29 16:32
Пише:
Извор:
Дневник, И. Р.
Digital Day 2025
Фото: Dnevnik, Ivana Radoičić

Сад већ традиционално, у простору Дома омладинеу Београду одржава се дводневни Digital Day 2025, под слоганом "У центру пажње." окупља водеће домаће и међународне стручњаке. Програм је подељен на предавања и радионице уз згодну паузу коју чини вечерашња забава.

А пре ње, данас се расправљало о посебним утицајима надолазеће вештачке интелигенције на савремени свет, посебно на дигитални маркетинг. Да ли је одзвонило старим начинима оглашавања, ангажовањима маркетиншких стручњака, писању реклама, наснимавању кампања? Како су на панелу „Дигитални буџети: где и зашто“ говорили Милена Ђорић из АИК банке, Владимир Зарић из Ананас комерца и Никола Радосављевић из Делеза. Заједничка констатација сво троје панелиста јесте, да не треба слепо пратити аналитику нити иницијалне резултате кампање, већ играти дугу игру, у којој је АИ фактор који треба узимати у обзир, али не онако како се претпоставља и страхује.

„Кад дигитална генерација дође у посед новчаника, промениће се и начин игре“, рекла је Милена Ђорић, истичући да нове генерације другачије перципирају стварност и другачије се односе према вештачкој интелигенцији, али још увек нису стасали за улазак у привреду, а самим тим ни за одлучивање о маркетиншким методама и пословању уопште.

Digital Day 2025
Фото: Dnevnik, Ivana Radoičić

О савременом маркетингу и изазовима ере вештачке интелигенције говорио је Филип Барањски из Гугла, а о томе како се маркетиншке агенције сналазе у раскораку између жеља, технологије и могућности, говорили су Предраг Војиновић (Method Agency), Никола Јовановић (Havas Adriatic), Зорка Радловић (New Moment New Ideas) и Селена Радовић (Media House)

Главни говорници били су Катаржина Кабиеж, Тeads, као и Контантин Камарас председник емеритус IAB Европа, а својеврсни перформанс одржала је и Ана Ђурић Констракта, која је била једна од модераторки конференције.

Сутрашњи део конференције наставља се стручним радионицама.

И. Радоичић

Извор:
Дневник, И. Р.
Пише:
Пошаљите коментар