Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

OD BEOGRADA DO GOLUPCA ZA SAMO SAT I 20 MINUTA! Direktor Koridora Antić obišao radove na poslednjoj deonici, evo kako sve izgleda i kad će biti gotova

30.09.2025. 08:49 09:29
Piše:
Izvor:
Dnevnik
коридор
Foto: printskrin instagram/ koridorisrbije

Trasa brze saobraćajnice Požarevac-Veliko Gradište-Golubac napreduje prema planiranoj dinamici. Intenzivne aktivnosti duž cele trase preostale za izgradnju u dužini od 36 kilometara.

U toku su radovi na ugradnji kolovozne konstrukcije, na izgradnji objekata, kao i asfalterski radovi. U toku je ugradnja nasipa, gradi se potporni zid na 39. kilometru kod Velikog Gradišta, most i kružna raskrsnica, kao i most na jaruzi kod Golupca, kako je objavio na instagramu direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić koji je obišao ovu trasu. 

100 kilometara na sat

кор
Foto: printskrin instagram/ koridorisrbije

Brza saobraćajnica od Požarevca, preko velikog Gradišta do Golupca, ili Dunavski koridor, duga je 68 kilometara, a zimus je otvorena za saobraćaj prva deonica,  21 kilometar od mosta preko reke Jezava (na drugom kilometru od naplatne stanice Požarevac) do kraja obilaznice oko Požarevca, kao i 10,85 kilometara na trećoj deonici od početka obilaznice oko Velikog Gradišta do mesta Ponikve, što ukupno iznosi 31,85 kilometra brze saobraćajnice.

Na ovoj brzoj saobraćajnici izgrađena su  52 mosta i nadvožnjaka, 5 petlji i 16 kružnih raskrsnica. Brza saobraćajnica projektovana je  za brzinu od 100  kilometara na sat. Ukupna dužina brze saobraćajnice iznosi 67,94 kilometara. Izgradnjom Dunavskog koridora, povezuju se Požarevac, Veliko Gradište i Golubac sa Beogradom, čime će se, kako se navodi, skratiti vreme putovanja od Beograda do Golupca na sat i 20 minuta. 

кор
Foto: printskrin instagram/ koridorisrbije

Navodi se da je brza saobraćajnica projektovana za računsku brzinu od 100 kilometara na sat. Na obe deonice, koje su puštena zimus u saobraćaj, u nasip je ukupno ugrađeno 1.378.407 kubnih metara materijala, 237.000 tona asfalta, 468.177 metara kubnih kamena, 2.675 tona čelika, 21.627 kubnih metara betona, 131 km elasto-odbojne ograde, 66 kilometara žičane ograde. Na deonici 3 pušteno je  u saobraćaj deo trase od početka obilaznice oko Velikog Gradišta do mesta Ponikve u dužini od 10,85 km trase. Na tom delu trase nalazi se šest objekata – dva mosta, dva nadvožnjaka i dva mosta-prolaza, a od kojih je najduži most preko reke Pek, dug 202 metara.

U toku je ugradnja nasipa, grade se potporni zid na 39. kilometru kod Velikog Gradišta, most i kružna raskrsnica, kao i most na jaruzi kod Golupca

 

кор
Foto: printskrin instagram/ koridorisrbije

Ovo je projekat od velike važnosti za realizaciju nacionalnih interesa u oblasti saobraćajne infrastrukture i od bitnog je uticaja na razvoj i unapređenje ekonomskih i privrednih oblasti, kako Republike Srbije kao celine, tako i razvoja lokalnih sredina i unapređenja potencijala cele Istočne Srbije.

Gradnja ove brze saobraćajnice, ukupno dugačke oko 67 kilometara, počela je u novembru 2021. godine, a biće uloženo više od 330 miliona evra. Izvođač radova je kineski Šandong, a podizvođači su iz Srbije.

Zabranjeno je preuzimanje teksta ili dela teksta bez navođenja autora i naše medijske kuće, u vidu živog linka koji vodi ka originalnom sadržaju. Svako kršenje ovog pravila tretiraće se kao povreda autorskih prava.

Izvor:
Dnevnik
Piše:
Pošaljite komentar