overcast clouds
15°C
30.09.2025.
Нови Сад
eur
117.2085
usd
99.8964
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ОД БЕОГРАДА ДО ГОЛУПЦА ЗА САМО САТ И 20 МИНУТА! Директор Коридора Антић обишао радове на последњој деоници, ево како све изгледа и кад ће бити готова

30.09.2025. 08:49 09:29
Пише:
Извор:
Дневник
коридор
Фото: принтскрин инстаграм/ koridorisrbije

Траса брзе саобраћајнице Пожаревац-Велико Градиште-Голубац напредује према планираној динамици. Интензивне активности дуж целе трасе преостале за изградњу у дужини од 36 километара.

У току су радови на уградњи коловозне конструкције, на изградњи објеката, као и асфалтерски радови. У току је уградња насипа, гради се потпорни зид на 39. километру код Великог Градишта, мост и кружна раскрсница, као и мост на јарузи код Голупца, како је објавио на инстаграму директор Коридора Србије Александар Антић који је обишао ову трасу. 

100 километара на сат

кор
Фото: принтскрин инстаграм/ koridorisrbije

Брза саобраћајница од Пожаревца, преко великог Градишта до Голупца, или Дунавски коридор, дуга је 68 километара, а зимус је отворена за саобраћај прва деоница,  21 километар од моста преко реке Језава (на другом километру од наплатне станице Пожаревац) до краја обилазнице око Пожаревца, као и 10,85 километара на трећој деоници од почетка обилазнице око Великог Градишта до места Поникве, што укупно износи 31,85 километра брзе саобраћајнице.

На овој брзој саобраћајници изграђена су  52 моста и надвожњака, 5 петљи и 16 кружних раскрсница. Брза саобраћајница пројектована је  за брзину од 100  километара на сат. Укупна дужина брзе саобраћајнице износи 67,94 километара. Изградњом Дунавског коридора, повезују се Пожаревац, Велико Градиште и Голубац са Београдом, чиме ће се, како се наводи, скратити време путовања од Београда до Голупца на сат и 20 минута. 

кор
Фото: принтскрин инстаграм/ koridorisrbije

Наводи се да је брза саобраћајница пројектована за рачунску брзину од 100 километара на сат. На обе деонице, које су пуштена зимус у саобраћај, у насип је укупно уграђено 1.378.407 кубних метара материјала, 237.000 тона асфалта, 468.177 метара кубних камена, 2.675 тона челика, 21.627 кубних метара бетона, 131 км еласто-одбојне ограде, 66 километара жичане ограде. На деоници 3 пушteno je  у саобраћај део трасе од почетка обилазнице око Великог Градишта до места Поникве у дужини од 10,85 км трасе. На том делу трасе налази се шест објеката – два моста, два надвожњака и два моста-пролаза, а од којих је најдужи мост преко реке Пек, дуг 202 метара.

У току је уградња насипа, градe се потпорни зид на 39. километру код Великог Градишта, мост и кружна раскрсница, као и мост на јарузи код Голупца

 

кор
Фото: принтскрин инстаграм/ koridorisrbije

Ово је пројекат од велике важности за реализацију националних интереса у области саобраћајне инфраструктуре и од битног је утицаја на развој и унапређење економских и привредних области, како Републике Србије као целине, тако и развоја локалних средина и унапређења потенцијала целе Источне Србије.

Градња ове брзе саобраћајнице, укупно дугачке око 67 километара, почела је у новембру 2021. године, а биће уложено више од 330 милиона евра. Извођач радова је кинески Шандонг, а подизвођачи су из Србије.

Забрањено је преузимање текста или дела текста без навођења аутора и наше медијске куће, у виду живог линка који води ка оригиналном садржају. Свако кршење овог правила третираће се као повреда ауторских права.

Извор:
Дневник
Пише:
Пошаљите коментар