Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

DO 20. OKTOBRA

„RIZNICA UKUSA IZ SRBIJE“ U SUPER VERO MARKETIMA Bogatija nego ikada

03.10.2025. 13:56 14:02
Piše:
Izvor:
Promo
супер веро
Foto: Super Vero

Gde možete da kupite đubek, pirotski kačkavalj, peglanu kobasicu, organski sir sa Zlatibora, konjski pršut i još mnogo autentičnih proizvoda iz svih krajeva Srbije – na jednom mestu?

U okviru kampanje „Riznica ukusa iz Srbije“, u svim Super Vero marketima do 20. oktobra, kupci imaju priliku da otkriju pažljivo selektovanu ponudu domaćih proizvoda, nastalih sa puno posvećenosti i ljubavi, u malim gazdinstvima širom Srbije.

супер веро
Foto: Super Vero

Na policama se mogu pronaći mlečni specijaliteti, poput kravlje i kozje surutke, kačkavalja iz Pirota sa zaštićenim geografskim poreklom, kao i organskih sireva sa Zlatibora, obogaćenih začinskim biljem. Ljubitelji suhomesnatih proizvoda mogu da izaberu između delikatesa od mangulice, ovčijih kobasica, konjskog i bivoljeg mesa, sudžuka, kao i specijaliteta iz Zasavice i Bojčinske šume, pripremanih po tradicionalnim receptima.

U segmentu delikatesa, ponuda uključuje ajvare od cepkane paprike bez aditiva, zimnica od zelene paprike sa tartufima, domaće džemove sa neobičnim dodacima, fermentisani crni i beli luk, kao i sirupe od mladih borovih izdanaka, drenjina i dunja. Tu su i smrznute organske višnje, maline i kupine, koje čuvaju nutritivne vrednosti tokom cele godine.

супер веро
Foto: Super Vero

Ova pažljivo odabrana kolekcija ukazuje na bogatstvo domaće kuhinje – ne samo kao gurmanske tradicije, već i kao prostora u kojem se prošlost i savremeni ukus uspešno spajaju.

Kampanja „Riznica ukusa iz Srbije“ već godinama ima za cilj da kroz konkretne proizvode predstavi i sačuva kulturno i gastronomsko nasleđe naše zemlje. Pored ukusa, kroz liflet i informativne materijale, kupci mogu da saznaju više o autohtonim sortama, zanatima, običajima i zanimljivostima iz naše prošlosti – poput toga ko su župske dame iz neolita, ili u kakvoj su vezi Stefan Nemanja i jedno od najstarijih vinogorja Balkana.

„Kroz ‘Riznicu ukusa iz Srbije’ nastojimo da kupcima približimo bogatstvo domaće baštine i podsetimo koliko su naši preci ostavili vredno nasledstvo koje danas čuvamo za pokoljenja. Zato svake godine proširujemo ponudu, kako tokom kampanje, tako i tokom cele godine. Kupci zajedno sa nama učestvuju u podršci malih dobavljača, kojima dajemo prostor da rastu pod svojim imenom. Proizvodi koje potrošači budu najbolje prihvatili ostaju u našem asortimanu i često izlaze i van našeg sistema. Drago nam je kad vidimo uspehe onih kojima je Riznica bila odskočna daska. To su divne lične priče i zato nam je ovaj projekat najbliskiji srcu“, poručuju iz Super Vera.

супер веро
Foto: Super Vero

RADIONICE U SUPER VERU U NOVOM SADU – OČUVANJE TRADICIJE KROZ RUKOTVORINE

U okviru kampanje, 4. i 5. oktobra od 12 do 16 časova, u Super Veru u Novom Sadu biće organizovana besplatna radionica veza namenjena svim generacijama. Posetioci će imati priliku da nauče osnovne korake ručne izrade veza i sami izvezu obeleživač za knjige – autentičan suvenir sa značenjem, uz pomoć mentora iz Etno mreže. Paralelno će biti dostupne i dodatne aktivnosti: sferno tkanje na štapiće, izrada nakita od pustovanih kuglica, bojenje tradicionalnih motiva i simbola.

Takođe, u subotu, 4. oktobra, od 11 do 12 časova, svi prisutni moći će da nauče i osnovne korake tradicionalnog srpskog kola, uz članove kulturno-umetničkog društva. Ove aktivnosti podsećaju da tradicija nije prošlost – već trajna vrednost koju imamo odgovornost da prenesemo.

ZAVIRIMO U GASTRONOMSKO BLAGO

Izdvajamo neke od proizvoda zbog kojih se ogladni već pri prvom prelistavanju lifleta – poput heljdopite sa sirom i kajmakom, zimnice sa tartufima i mnogih drugih ukusa koji svedoče o tome koliko je domaće istovremeno i autentično – i moderno.

Izvor:
Promo
Piše:
Pošaljite komentar