Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

PORESKA UPRAVA OLAKŠAVA KOMUNIKACIJU S GRAĐANIMA Zakazivanje poziva preko govornog automata

07.08.2025. 09:39 09:40
Piše:
Izvor:
Dnevnik
2
Foto: purs.gov.rs

Poreska uprava je u cilju unapređenja kvaliteta usluga i olakšavanja komunikacije sa korisnicima kontakt centra ove uprave uvela novu uslugu-zakazivanje poziva, objavila je Poreska uprava.

Ova usluga funkcioniše preko govornog automata i aktivira se u momentu povećanog obima poziva, odnosno kada sistem utvrdi da će vreme čekanja na javljanje agenta kontakt centra biti duže od šest minuta, navodi se u saopštenju i dodaje da će u ovoj situaciji govorni automat ponuditi poreskom obvezniku mogućnost zakazivanja poziva.

Nakon prijema zahteva, agenti kontakt centra će kontaktirati poreskog obveznika u najkraćem mogućem roku kako bi mu pružili potrebnu podršku i odgovorili na pitanja. 

Ovaj sistem, kako se navodi, omogućava ravnomerniju raspodelu poziva i smanjuje vreme čekanja za korisnike Preko kontakt centra poreski obveznici mogu telefonom ili putem elektronske pošte da dobiju informacije u vezi sa primenom poreskih propisa, o stanju na računima javnih prihoda, informacije o uslovima i načinu korišćenja elektronskih usluga Poreske uprave, kao i servisne informacije o radu uprave. 

Usluge kontakt centra mogu se dobiti radnim danima od osam do 18 časova, a poreski obveznici centar mogu kontaktirati na brojeve telefona 011/6969-069 i 0700/700-007, kao i putem kontakt forme ‘’Postavite pitanje’’ na internet prezentaciji Poreske uprave.

E.D.

Izvor:
Dnevnik
Piše:
Pošaljite komentar