RIRI U MINUSU 36 MILIONA DOLARA Neuspeli modni san sa Luj Vitonom skupo je koštao pevačicu!
Prema izveštajima njene britanske firme Denim UK Holdings, pevačica je izgubila čak 36 miliona dolara zbog propasti modne linije Fenty, pokrenute 2019. godine.
Pop ikona Rijana (37) pretrpela je ogroman finansijski gubitak nakon neuspelog modnog projekta s luksuznim brendom Luj Viton.
Prema izveštajima njene britanske firme Denim UK Holdings, pevačica je izgubila čak 36 miliona dolara zbog propasti modne linije Fenty, pokrenute 2019. godine, prenosi Daily Mail.
Rijana, danas 37-godišnjakinja, lansirala je Fenty u saradnji s francuskim modnim gigantom LVMH, no projekat je ugašen 2021. – navodno zbog pandemije i ograničenja putovanja koja su joj onemogućila da lično nadgleda rad ateljea u Parizu i italijanskih modnih kuća.
Kada je projekat pokrenut, otkriveno je da je Rijana uložila skoro 30 miliona evra, dok je LVMH investirao sličan iznos.
Firma koja je upravljala brendom nosila je naziv Project Loud France, u čast Rijaninog petog albuma Loud.
Uprkos ličnom bogatstvu procenjenom na 1,4 milijarde dolara, Rijana je putem svoje britanske firme imala udeo od 49,99 posto. No, 2021. godine ona i LVMH doneli su zajedničku odluku o gašenju modnog dela biznisa te preusmeravanju fokusa na uspešnije segmente – kozmetiku i donji veš.
„LVMH i Rijana potvrđuju zajedničku ambiciju da se fokusiraju na dugoročni razvoj Fenty ekosistema, s naglaskom na kozmetiku, negu kože i donji veš”, stajalo je u njihovom saopštenju.
Fenty je trebalo da bude prirodni nastavak uspeha Fenty Beauty linije, no visoke cene, poput 1.000 dolara za traper-jaknu s podstavom ili 810 dolara za korset-haljinu, nisu privukle širu publiku. Linija je bila orijentisana na luksuzno tržište, dok su Fenty Beauty i Savage X Fenty bile znatno pristupačnije.
Lansiranje Fenty-ja 2019. godine pratio je celi modni svet, a Vogue je tada pisao: „Čekanju je kraj, Fenty je napokon ovde.”
Rijana je tada izjavila: „Žene su sile prirode. Složene smo, ranjive, ali neuništive. Fenty slavi sve te naše slojeve.”
Uprkos neuspehu u luksuznom segmentu, Rijana ostaje jedna od najuspešnijih preduzetnica u svetu zabave.
Godine 2022. postala je najmlađa američka milijarderka koja je sama stvorila svoje bogatstvo, prestigavši Kim Kardašijan.
Dosad je prodala više od 250 miliona ploča širom sveta, sarađivala s modnim kućama kao što su Armani, Dior i Puma, a 2017. je privremeno pauzirala muzičku karijeru kako bi se posvetila poslovnom carstvu.
Danas, osim što vodi uspešne brendove, Rijana uživa i u porodičnom životu.
Nedavno je s reperom A$AP Rokijem dočekala svoje treće dete, ćerku Roki Ajriš Mejers, pored sinova RZA-e (3) i Riota (2).