Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

OVAJ NAPITAK MOŽE DA PRODUŽI ŽIVOT Pije ga većina, a treba 1 do 3 šolje dnevno za zdravo starenje

03.12.2025. 21:59 21:59
Piše:
Izvor:
Dnevnik
kafa
Foto: ChatGTP/ilustracija

Dobra vest za ljubitelje kafe - novo istraživanje pokazuje da žene koje popiju 1 do 3 šolje kafe dnevno imaju veću šansu za zdravo starenje, uz niži rizik od hroničnih bolesti i bolju ukupnu dugovečnost.

Umerenost je važna, i u ovom slučaju - vaša dnevna kafa možda predstavlja podsticaj za telo i mozak.

Studija iz 2023. godine, objavljena u American Journal of Clinical Nutrition, pratila je preko 70.000 žena tokom 20 godina i ustanovila da umerenu konzumaciju kafe prati značajno smanjen rizik od srčanih bolesti, neurodegenerativnih bolesti i bolji metabolički zdravstveni ishodi.

Izvor:
Dnevnik
Piše:
Pošaljite komentar
KOLIKO KAFA DNEVNO JE ZAISTA BEZBEDNO Ova količina je na granici koristi i rizika!
кафа

KOLIKO KAFA DNEVNO JE ZAISTA BEZBEDNO Ova količina je na granici koristi i rizika!

25.11.2025. 21:42 21:54