Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

TURISTIČKA ORGANIZACIJA SREMSKIH KARLOVACA PONOVO NA BRANKOVIĆEVOM TRGU Info-centar otvorio vrata, evo koje se aktivnosti spremaju za avgust

02.07.2025. 09:17 09:35
Izvor:
Dnevnik
карловци
Foto: Đ. Radivojević

Turistička organizacija opštine Sremski Karlovci (TOOSK) ponovo radi u poslovnom prostoru u novosagrađenoj zgradi s pešačko-biciklističkim pothodnikom na Trgu patrijarha Brankovića, gde se prošle godine u septembru preselila, a zbog problema sa grejanjem zimus vratila na višegodišnju lokaciju u centru.

Turistički info-centar na Trgu patrijarha Brankovića 4 otvoren je radnim danima od 9 do 17 sati, a vikendom od 10 do 17 časova. Novi broj fiksnog telefona je 021/ 2769540, a mobilni je 066/6882127.  

Kako kaže Marija Čupić koja je u decembru imenovana za v. d. direktora TOOSK-a, čim su obezbeđeni svi uslovi za nesmetan rad u turističkom Info centru na Trgu patrijarha Brankovića, zaposleni su se vratili u njega.

- Uslovi za rad u dosadašnjem prostoru u centru bili su dosta loši. Nemamo dovoljno radnika da zadržimo i taj stari lokal, tako da će po našem odlasku njega preuzeti drugi korisnik - kaže Marija Čupić i dodaje da se privodi kraju priprema programa ovogodišnjeg KultFesta, čije otvaranje se planira u parku ispred turističkog Info centra 2. avgusta. 

карловци
Foto: Đ. Radivojević

Po njenim rečima, manifestacija će trajati pet sedmica. Otvoriće je mali salon vina i džez muzičari, drugi vikend u avgustu biće u znaku „Karlovci film festivala“, dok je za treći planiran program na Dunavu u saradnji sa Ekološkim centrom „Radulovački“. Pretposlednji vikend namenjen je deci, a poslednji je rezervisan za rok svirku.

Ove godine, pored „Karlovačke berbe grožđa“, napominje Čupićeva, sva je prilika biće održana i „Fruškogorska vinska šetnja“, što je dodatni vinski program ovog leta.   

Dodaje da TOOSK-u predstoji i promena vizuelnog identiteta, pojačana marketinška kampanja, definisanje standarda za manifestacije, poboljšanje saradnje sa pružaocima usluga, kao i jačanje armije vodiča koji su osposobljeni da turistima pričaju o Karlovcima na više stranih jezika. 

Izvor:
Dnevnik
Pošaljite komentar