TURISTIČKA ORGANIZACIJA SREMSKIH KARLOVACA PONOVO NA BRANKOVIĆEVOM TRGU Info-centar otvorio vrata, evo koje se aktivnosti spremaju za avgust
Turistička organizacija opštine Sremski Karlovci (TOOSK) ponovo radi u poslovnom prostoru u novosagrađenoj zgradi s pešačko-biciklističkim pothodnikom na Trgu patrijarha Brankovića, gde se prošle godine u septembru preselila, a zbog problema sa grejanjem zimus vratila na višegodišnju lokaciju u centru.
Turistički info-centar na Trgu patrijarha Brankovića 4 otvoren je radnim danima od 9 do 17 sati, a vikendom od 10 do 17 časova. Novi broj fiksnog telefona je 021/ 2769540, a mobilni je 066/6882127.
Kako kaže Marija Čupić koja je u decembru imenovana za v. d. direktora TOOSK-a, čim su obezbeđeni svi uslovi za nesmetan rad u turističkom Info centru na Trgu patrijarha Brankovića, zaposleni su se vratili u njega.
- Uslovi za rad u dosadašnjem prostoru u centru bili su dosta loši. Nemamo dovoljno radnika da zadržimo i taj stari lokal, tako da će po našem odlasku njega preuzeti drugi korisnik - kaže Marija Čupić i dodaje da se privodi kraju priprema programa ovogodišnjeg KultFesta, čije otvaranje se planira u parku ispred turističkog Info centra 2. avgusta.
Po njenim rečima, manifestacija će trajati pet sedmica. Otvoriće je mali salon vina i džez muzičari, drugi vikend u avgustu biće u znaku „Karlovci film festivala“, dok je za treći planiran program na Dunavu u saradnji sa Ekološkim centrom „Radulovački“. Pretposlednji vikend namenjen je deci, a poslednji je rezervisan za rok svirku.
Ove godine, pored „Karlovačke berbe grožđa“, napominje Čupićeva, sva je prilika biće održana i „Fruškogorska vinska šetnja“, što je dodatni vinski program ovog leta.
Dodaje da TOOSK-u predstoji i promena vizuelnog identiteta, pojačana marketinška kampanja, definisanje standarda za manifestacije, poboljšanje saradnje sa pružaocima usluga, kao i jačanje armije vodiča koji su osposobljeni da turistima pričaju o Karlovcima na više stranih jezika.