Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

USPOSTAVLJEN DIGITALNI ASISTENT Odgovara na sva pitanja u vezi sa ostvarivanjem prava na privremeno izdržavanje iz ALIMENTACIONOG FONDA; Evo kako do ove usluge

24.07.2025. 12:20 13:04
Piše:
Izvor:
Blic
дигитал
Foto: Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju

Virtuelni asistent implementiran je uz podršku Kabineta predsednika Vlade, a pokreće se klikom na ikonicu u donjem desnom uglu.

Nakon uspostavljanja jedinstvenog Kontakt centra za pitanja građana u vezi sa korišćenjem sredstava iz Alimentacionog fonda, Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju, u saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu, uz podršku Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), na zvaničnom sajtu ministarstva na adresi www.minbpd.gov.rs uspostavilo je digitalnog asistenta, zasnovanog na veštačkoj inteligenciji, koji pruža korisnicima odgovore na pitanja u vezi sa ostvarivanjem prava na privremeno izdržavanje iz fonda. Virtuelni asistent implementiran je uz podršku Kabineta predsednika Vlade, a pokreće se klikom na ikonicu u donjem desnom uglu.

Virtuelni asistent dostupan je 24 časa dnevno

Uvođenje ovog sistema omogućuje građanima efikasniji i brži pristup informacijama.

„Ovim omogućavamo građanima da se na jednostavan, lak, efikasan i moderan način informišu o svim koracima, uslovima, proceduri, rokovima i isplati novčanih sredstava iz Alimentacionog fonda. Virtuelni asistent dostupan je 24 sata svakog dana u nedelji. On pruža korisnicima osnovne podatke i vodi ih kroz proceduru. Na ovaj način znatno ubrzavamo proces pronalaženja potrebnih informacija i olakšavamo građanima“, istakla je ministar za brigu o porodici i demografiju Jelena Žarić Kovačević.

Ona je podsetila da je Kontakt centar Ministarstva za brigu o porodici i demografiju, dostupan na broju 011 7455 399, uspostavljen u prvim danima usvajanja Zakona o ostvarivanju prava iz Alimentacionog fonda, čak pre njegovog stupanja na snagu, kako bi javnost bila što bolje obaveštena o svemu što se odnosi na ovaj državni mehanizam čiji je cilj zaštita dece koja su izložena ekonomskom nasilju od strane nesavesnih roditelja.

Navela je da se Ministarstvu posredstvom Kontakt centra obratilo oko 1.300 ljudi, dok je putem elektronske pošte odgovoreno na gotovo 300 pitanja koji su pristigli na mejl [email protected].

Operateri Ministarstva, koji su na raspolaganju korisnicima svakim radnim danom u terminu od 8.00 do 15.00 sati, obavili su na nekoliko stotina razgovora sa korisnicima na temu Alimentacionog fonda.

Izvor:
Blic
Piše:
Pošaljite komentar