Такође, ниједна банка није заслужила ни јединицу на скали оцена од један до пет.
Истраживање је финансирала америчка амбасада у Србији.
Како објашњавају из Асоцијације потрошача Србије, на основу истраживања оценама од један до пет оцењивана је прегледност и упоредивост понуда за основне пакете текућих рачуна.
Најнижу оцену „не задовољава – 1” није добила ниједна банка, „довољан – 2” су добиле понуде банака које не садрже цену одржавања рачуна већ се до ње долази преко тарифника, а оцена „добар – 3” дата је банкама које су дале у понуди преглед услуга и цене.
Оценом „врло добар – 4” оцењене су банке које су, осим цене и прегледа услуга, дале опширније информације о услугама и начину њиховог коришћења, а највиша оцена „одличан – 5– предвиђена је за понуде банака које садрже упоредни преглед садржаја и цена свих пакета и додатних услуга везаних за текуће рачуне. Тако су најбоље оцене, у овом случају „четворке”, добиле банка Интеза, Комерцијална банка, АИК банка, Еуробанк и Хипо Алпе-Адрија банка.
Истраживањем су обухваћени трошкови одржавања текућих рачуна и услуге на основу информација доступних на сајтовима банака. У зависности од броја информација, њихове прегледности и упоредивости, оцењивана је транспарентност информација на сајту, објашњена је у саопштењу методологија истраживања.