POTPISAN UGOVOR ZA JOŠ 1.000 HEKTARA POD LEŠNICIMA: Poznata kompanija stavlja Srbiju među vodeće u proizvodnji
Ferrero Hazelnut Companypotpisala je krajem juna prvi dugoročni ugovor sa kompanijom Delta Agrar, a Srbija će zahvaljujući ovoj saradnji dobiti još 1.000 hektara pod lešnicima.
Generalni direktor Ferrero Hazelnut Company Marko Bota istakao je da će ovaj projekat imati ključnu ulogu u pozicioniranju Srbije među vodećim zemljama za proizvodnju lešnika.
"Pored razvoja novih plantaža, ova saradnja je dragocena prilika za podsticanje inovacija i poboljšanje efikasnosti u celom sektoru lešnika u Srbiji", istakao je.
Dogovorom je predviđeno podizanje 1.000 hektara novih plantaža lešnika tokom naredne četiri godine, kroz direktno ulaganje Delta Agrara.
"Ovaj sporazum predstavlja značajnu prekretnicu u jačanju našeg partnerstva sa Fererom i početku našeg prisustva na tržištu lešnika. On odražava obostrano poverenje i posvećenost održivom rastu i poboljšanju kvaliteta. Uvereni smo da će saradnja doneti značajne koristi obema kompanijama i osigurati dugoročni uspeh", rekao je generalni direktor Delta Agrara Luka Popović.
B92.net/ Pluton logistics
Ferero kupuje VK Kelog za 3,1 milijardu dolara i ulazi na američko tržište cerealija
RIM: Italijanski konditorski gigant Ferero danas je najavio kupovinu američke kompanije VK Kelog (WK Kellogg) za 3,1 milijardu dolara i time ušao na američko tržište cerealija pošto će preuzeti i tamošnje popularne brendove kao što su Frut lups (Froot Loops) i Frosted flejks (Frosted Flakes).
Kako prenosi Rojters, ovaj dogovor dolazi nakon višemesečnih spekulacija i biće završen u drugoj polovini godine.
Ferero će akcionarima platiti 23 dolara po akciji VK Kelog što predstavlja premiju u odnosu na prethodnu tržišnu cenu i izazvalo je skok akcija za 30 odsto.
Pre akvizicije je vrednost VK Kelog bila procenjena na 1,5 milijardi dolara.
VK Kelog je nastao 2023. godine kao rezultat razdvajanja kompanije Kelog na dva entiteta, VK Kelog koji je zadržao biznis sa žitaracama i firmu Kelanova koja je preuzela proizvodnju grickalica
Za Ferero, koji već poseduje brendove kao što su Nutela, Kinder i Ferero Roše, ovo je važan strateški iskorak ka diverzifikaciji portfolija i jačem prisustvu na američkom tržištu, dodaje britanska agencija.