ПОТПИСАН УГОВОР ЗА ЈОШ 1.000 ХЕКТАРА ПОД ЛЕШНИЦИМА: Позната компанија ставља Србију међу водеће у производњи
Ferrero Hazelnut Companyпотписала је крајем јуна први дугорочни уговор са компанијом Делта Аграр, а Србија ће захваљујући овој сарадњи добити још 1.000 хектара под лешницима.
Генерални директор Ferrero Hazelnut Company Марко Бота истакао је да ће овај пројекат имати кључну улогу у позиционирању Србије међу водећим земљама за производњу лешника.
"Поред развоја нових плантажа, ова сарадња је драгоцена прилика за подстицање иновација и побољшање ефикасности у целом сектору лешника у Србији", истакао је.
Договором је предвиђено подизање 1.000 хектара нових плантажа лешника током наредне четири године, кроз директно улагање Делта Аграра.
"Овај споразум представља значајну прекретницу у јачању нашег партнерства са Ферером и почетку нашег присуства на тржишту лешника. Он одражава обострано поверење и посвећеност одрживом расту и побољшању квалитета. Уверени смо да ће сарадња донети значајне користи обема компанијама и осигурати дугорочни успех", рекао је генерални директор Делта Аграра Лука Поповић.
B92.net/ Pluton logistics
Фереро купује ВК Келог за 3,1 милијарду долара и улази на америчко тржиште цереалија
РИМ: Италијански кондиторски гигант Фереро данас је најавио куповину америчке компаније ВК Келог (WK Kellogg) за 3,1 милијарду долара и тиме ушао на америчко тржиште цереалија пошто ће преузети и тамошње популарне брендове као што су Фрут лупс (Froot Loops) и Фростед флејкс (Frosted Flakes).
Како преноси Ројтерс, овај договор долази након вишемесечних спекулација и биће завршен у другој половини године.
Фереро ће акционарима платити 23 долара по акцији ВК Келог што представља премију у односу на претходну тржишну цену и изазвало је скок акција за 30 одсто.
Пре аквизиције је вредност ВК Келог била процењена на 1,5 милијарди долара.
ВК Келог је настао 2023. године као резултат раздвајања компаније Келог на два ентитета, ВК Келог који је задржао бизнис са житарацама и фирму Келанова која је преузела производњу грицкалица
За Фереро, који већ поседује брендове као што су Нутела, Киндер и Фереро Роше, ово је важан стратешки искорак ка диверзификацији портфолија и јачем присуству на америчком тржишту, додаје британска агенција.