DOK SVI UKLANJAJU INTIMNE DLAČICE, KIM IH VRAĆA U MODU! Kardašijanka lansirala najsmelije mikrotange u 12 nijansi i tekstura! Sve planulo!
Kim Kardašijan još jednom je pokazala da je kraljica provokacije i marketinga. Samo da vidite kakve gaće prodaje!
Kim Kardašijan (44) još jednom je pokazala da je kraljica provokacije i marketinga. Njen brend SKIMS, vredan više milijardi dolara, lansirao je verovatno najbizarniji proizvod do sada – tange sa umetnutim veštačkim stidnim dlačicama.
„Sa našim smelim novim gaćicama koje imaju lažne dlačice, vaš ‘tepih’ može biti bilo koje boje”, stoji u sloganu na zvaničnom sajtu brenda SKIMS.
Reakcije na internetu su mešavina šoka, neverice i podsmeha, ali bez obzira na sve, kontroverzni proizvod rasprodat je za samo nekoliko sati, potvrđujući da Kim Kardašijan tačno zna kako da izazove haos i zaradi novac!
„Najsmelije gaćice do sada”
U utorak je predstavila „Faux Hair Micro String Thong”, mikrotange sa lažnim dlačicama, dostupne u 12 nijansi i tekstura, od ravnih do kovrdžavih. Cena je oko 30 evra. Opisane su kao „najsmelije gaćice do sada”, deo su kolekcije pod nazivom „The Ultimate Bush”.
Kim je na Instagramu podelila video uz komentar: „Koliko su smešni ovi ‘merkini’? Imamo različite boje, različite dlačice... Ludilo. SKIMS, dušo.” „Merkin” označava periku za intimnu zonu.
Lansiranje je praćeno reklamnom kampanjom nalik američkim kvizovima iz 70-ih, pod nazivom:
„Da li se tepih slaže sa zavesama?”. U spotu, voditelj ispituje da li boja kose učesnica odgovara boji „tamo dole”. Iako očigledna parodija, mnogi smatraju da je kampanja prešla granicu dobrog ukusa.
Društvene mreže su eksplodirale
„Proveravam datum da vidim je l’ prvi april”, napisao je jedan korisnik ispod reklame. Drugi je dodao: „Zovem policiju.” Pitanja su pljuštala: „Ko je tražio ovo?”, „Da li se pere u mašini ili se koristi regenerator?”, „Plaćam da uklonim dlačice, a sada neko plaća da ih vrati?!” i slično.
Uprkos zgražavanju, proizvod je rasprodat u roku od nekoliko sati!