Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Slađana Marović: TV plovidba superjahtama

27.10.2018. 12:57 13:02
Piše:
Izvor: Nautika Present

Odrasla sam u Novom Sadu, gde i danas živim sa porodicom. Zavolela sam novinarstvo, medije, posebno televizijske forme u tinejdžerskom dobu, radeći na televizijama u Vojvodini. Završila sam Pravni fakultet, ali se nisam bavila pravom, nego sam nastavila da radim posao koji mi je davno privukao pažnju i predstavljao pravi izazov, novinarstvom - u jednom dahu priča šarmantna Novosađanka Slađana Marović, vlasnica i direktor firme „Nautika Present”, u čijoj produkciji nastaje časopis ali i emisija „Nautika”.

"Nautika" se emituje na televiziji Pink, subotom od 06.45 časova. U zemlji koja nema more, Slađana je napravila uspešnu emisiju o najnovijim dostignućima u proizvodnji jahti i drugih morskih i rečnih plovila.       

Kako se rodila ljubav prema nautici i generalno ideja za nautičku emisiju, koje su i danas retkost, ne samo u našoj državi nego i regionu?

Činjenica da u regionu nije postojala nautička emisija, za mene su bili izazov i motiv da približim gledaocima i čitaocima ovu specifičnu industriju koja je realno dostižna manjem broju ljudi, ali je isto tako ljubav i želja mnogih. Emisija „Nautika” već šest sezona na RTV Pink uspešno prikazuje najnovija dostignuća u svetskoj i evropskoj brodogradnji i nautici uopšte.

Uz emisiju i magazin Nautika, stvorili ste prepoznatljiv brend. Koliko je bilo teško zaploviti u te vode i održati se u njima, odnosno koliko je teško stvoriti i održati brend?

Uvek sam verovala u sebe i davala svoj maksimum sa željom da radim bolje i kvalitetnije, a kada verujete u sebe, sve je lakše. Početak pre 12 godina bio je veoma težak u medijskom nautičkom svetu, a iz zemlje koja nema more. Ipak, naša firma „Nautika Present“, emisija Nautika, pa magazin Nautika na srpskom i engleskom jeziku, uspeli su da postanu lider u zahtevnom medijskom svetu nautike i zadobiju respekt poznatih brodogradilišta, proizvođača plovila, nautičkih sajmova. Posebno mi je zadovoljstvo što smo uspeli da na pravi način promovišemo našu zemlju. Pre 12 godina sa svojim saradnicima bila sam fokusirana na posao sa ubeđenjem da ćemo uspeti. Drugačije je mnogo toga u odnosu na početak. Naravno da je sada lakše, ali takođe postoji i veća odgovornost da se zadrži i unapredi kvalitet, ali i da se opravda teško stečeno poštovanje i prepoznatljivost u nautičkom svetu.

Kako izgleda snimanje emisije o nautici tokom zimskog perioda?

Tokom zimskog perioda posećujemo važne sajmove i nastojimo da gledaocima prikažemo poslednja dostignuća u brodogradnji. Pre odlaska na nautičke manifestacije temeljno se pripremam i ja, ali i ceo tim „Nautike”, koji je sjajan i zaista posvećen radu na emisiji i magazinu „Nautika”.

Koliko je teško uskladiti vođenje uspešne kompanije, nezavisne produkcije, koja zahteva česta putovanja i ulogu majke i supruge?

Smatram da je važno imati izuzetno dobru organizaciju vremena i poštovati sopstvene prioritete u životu. Moj prioritet je porodica, najdragocenija baza u životu. Maksimalno se trudim se da privatan život i porodica ne trpe zbog mog posla, a sa druge strane dajem sve od sebe da radim profesionalno, stručno i kvalitetno.


Skupocene vodene igračke

Uz nautiku uvek ide i luksuz, podelite s nama neke od skupocenih detalja na plovilima ili pratećoj opremi, koji su vas impresionirali?

U emisiji Nautika prikazivali smo helidrome na superjahtama, mini podmornice koje omogućavaju let u morske dubine, liftove koji povezuju 5 paluba na plovećim rezidencijama od 70 metara, košarkaške terene na luksuznim plovilima, saune na fly bridge-u brodova i druga neverovatna rešenja kojima brodogradilišta nastoje da impresioniraju klijente. Ove godine boraveći u Monaku zapazili smo da su sve popularniji tzv. “pomoćni brodovi” koji služe kao podrška superjahtama. Dugački su preko 50 metara, služe za prevoz raznih pomoćnih „vodenih igračaka“, a napravljeni su sa ciljem da se u te svrhe ne zauzima previše mesta na superjahtama.


Šta nas sve očekuje u narednom periodu u emisiji Nautika?

Nautička industrija razvija se neverovatnom brzom, te verujem da će gledaoci uživati u realizovanim ostvarenjima koja smo ove jeseni zabeležili na sajmovima u Italiji, Francuskoj i Hrvatskoj.

Kakvi su vam planovi za budućnost?

Nastojaćemo da održimo korak sa visokim standardima zapadnih zemalja, jer je svet nautike određen visokim kriterijumima. „Nautika Present“ ima ambiciozne planove i ubeđena sam da ćemo uspeti da ostvarimo zacrtane ciljeve, što je svakako i izazov i motiv. Naši ciljevi su i realnost obzirom da smo jedini u regionu uspeli da objedinimo TV emisiju i magazin i postanemo medijski lider u nautici na prostoru Evrope, koji je sastavni deo svakog važnog nautičkog događaja.

Snežana Milanović

Autor:
Pošaljite komentar
Žika: Šarenicu selim na Pink, RTS: Biće Šarenice i bez Žike

Žika: Šarenicu selim na Pink, RTS: Biće Šarenice i bez Žike

17.02.2018. 22:57 23:00