Слађана Маровић: ТВ пловидба суперјахтама

Одрасла сам у Новом Саду, где и данас живим са породицом. Заволела сам новинарство, медије, посебно телевизијске форме у тинејџерском добу, радећи на телевизијама у Војводини. Завршила сам Правни факултет, али се нисам бавила правом, него сам наставила да радим посао који ми је давно привукао пажњу и представљао прави изазов, новинарством - у једном даху прича шармантна Новосађанка Слађана Маровић, власница и директор фирме „Наутика Пресент”, у чијој продукцији настаје часопис али и емисија „Наутика”.
sladjana marovic
Фото: Nautika Present

"Наутика" се емитује на телевизији Пинк, суботом од 06.45 часова. У земљи која нема море, Слађана је направила успешну емисију о најновијим достигнућима у производњи јахти и других морских и речних пловила.       

Како се родила љубав према наутици и генерално идеја за наутичку емисију, које су и данас реткост, не само у нашој држави него и региону?

Чињеница да у региону није постојала наутичка емисија, за мене су били изазов и мотив да приближим гледаоцима и читаоцима ову специфичну индустрију која је реално достижна мањем броју људи, али је исто тако љубав и жеља многих. Емисија „Наутика” већ шест сезона на РТВ Пинк успешно приказује најновија достигнућа у светској и европској бродоградњи и наутици уопште.

Уз емисију и магазин Наутика, створили сте препознатљив бренд. Колико је било тешко запловити у те воде и одржати се у њима, односно колико је тешко створити и одржати бренд?

Увек сам веровала у себе и давала свој максимум са жељом да радим боље и квалитетније, а када верујете у себе, све је лакше. Почетак пре 12 година био је веома тежак у медијском наутичком свету, а из земље која нема море. Ипак, наша фирма „Наутика Пресент“, емисија Наутика, па магазин Наутика на српском и енглеском језику, успели су да постану лидер у захтевном медијском свету наутике и задобију респект познатих бродоградилишта, произвођача пловила, наутичких сајмова. Посебно ми је задовољство што смо успели да на прави начин промовишемо нашу земљу. Пре 12 година са својим сарадницима била сам фокусирана на посао са убеђењем да ћемо успети. Другачије је много тога у односу на почетак. Наравно да је сада лакше, али такође постоји и већа одговорност да се задржи и унапреди квалитет, али и да се оправда тешко стечено поштовање и препознатљивост у наутичком свету.

Фото: Nautika Present

Како изгледа снимање емисије о наутици током зимског периода?

Током зимског периода посећујемо важне сајмове и настојимо да гледаоцима прикажемо последња достигнућа у бродоградњи. Пре одласка на наутичке манифестације темељно се припремам и ја, али и цео тим „Наутике”, који је сјајан и заиста посвећен раду на емисији и магазину „Наутика”.

Колико је тешко ускладити вођење успешне компаније, независне продукције, која захтева честа путовања и улогу мајке и супруге?

Сматрам да је важно имати изузетно добру организацију времена и поштовати сопствене приоритете у животу. Мој приоритет је породица, најдрагоценија база у животу. Максимално се трудим се да приватан живот и породица не трпе због мог посла, а са друге стране дајем све од себе да радим професионално, стручно и квалитетно.


Скупоцене водене играчке

Уз наутику увек иде и луксуз, поделите с нама неке од скупоцених детаља на пловилима или пратећој опреми, који су вас импресионирали?

Фото: Nautika Present

У емисији Наутика приказивали смо хелидроме на суперјахтама, мини подморнице које омогућавају лет у морске дубине, лифтове који повезују 5 палуба на пловећим резиденцијама од 70 метара, кошаркашке терене на луксузним пловилима, сауне на флy бридге-у бродова и друга невероватна решења којима бродоградилишта настоје да импресионирају клијенте. Ове године боравећи у Монаку запазили смо да су све популарнији тзв. “помоћни бродови” који служе као подршка суперјахтама. Дугачки су преко 50 метара, служе за превоз разних помоћних „водених играчака“, а направљени су са циљем да се у те сврхе не заузима превише места на суперјахтама.


Фото: Nautika Present

Шта нас све очекује у наредном периоду у емисији Наутика?

Наутичка индустрија развија се невероватном брзом, те верујем да ће гледаоци уживати у реализованим остварењима која смо ове јесени забележили на сајмовима у Италији, Француској и Хрватској.

Какви су вам планови за будућност?

Настојаћемо да одржимо корак са високим стандардима западних земаља, јер је свет наутике одређен високим критеријумима. „Наутика Пресент“ има амбициозне планове и убеђена сам да ћемо успети да остваримо зацртане циљеве, што је свакако и изазов и мотив. Наши циљеви су и реалност обзиром да смо једини у региону успели да објединимо ТВ емисију и магазин и постанемо медијски лидер у наутици на простору Европе, који је саставни део сваког важног наутичког догађаја.

Снежана Милановић

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести