DUNAVSKI KORIDOR NE STAJE NI PRED NAJVEĆOM VRUĆINOM Radovi u punom jeku, put ka Golupcu biće skraćen za sat i 20 minuta
Radovi na Dunavskom koridoru odvijaju se i brže od planiranog i nesmanjenom žestinom bez obzira na žestoke vrućine.
Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić obišao je nedavno radove i na svom instagram nalogu objavio fotografije koje svedoče o tome da za putare nema predaha. Radi se na rekonstrukciji postojeće desne kolovozne trake, ugrađuju nosećih slojeva puta...
Ceo Dunavski koridor dugačak je 68 kilometara. Brza saobraćajnica projektuje se za računsku brzinu od 100 kilometara na sat. Izgradnjom Dunavskog koridora, povezuju se Požarevac, Veliko Gradište i Golubac sa Beogradom, čime će se skratiti vreme putovanja od Beograda do Golupca na sat i 20 minuta. Poslednja deonica Dunavskog koridora do Velikog Gradišta u dužini od 36 kilometara biće završena do februara naredne godine, izjavio je Tan Sijenfeng, zamenik generalnog direktora kineske kompanije „Šandung hajspid”.
Radovi na poslednjoj deonici Dunavskog koridora do Velikog Gradišta u dužini od 36 kilometara
- Radovi se odvijaju u skladu sa planiranom dinamikom, uz poseban akcenat na bezbednost i kvalitet izvedenih radova - rekao je Sijenfeng.Brza saobraćajnica Požarevac - Veliko Gradište - Golubac, poznatija kao Dunavski koridor, počela je da se gradi 2021. godine. Počinje kod petlje “Požarevac” na autoputu Beograd-Niš, a završava se na ulazu u Golubac i nastavlja se na postojeću Dunavsku magistralu, koja ide ka Kladovu. Ove godine, u februaru, puštena je u saobraćaj nova deonica koridora, ukupno 32 kilometra do Požarevca, pa se od prestonice do Požarevca sada putuje samo 50 minuta. Na Dunavskom koridoru ostala je da se uradi još deonica do Velikog Gradišta, ukupno još 36 kilometara.
Na toj saobraćajnici grade se 62 objekta, od kojih su 22 završena, kao i šest petlji, od kojih su završene tri, a dve postojeće su u rekonstrukciji i jedna u izgradnji. Planirano je 16 kružnih raskrsnica, od kojih je devet već završeno.