ДУНАВСКИ КОРИДОР НЕ СТАЈЕ НИ ПРЕД НАЈВЕЋОМ ВРУЋИНОМ Радови у пуном јеку, пут ка Голупцу биће скраћен за сат и 20 минута
Радови на Дунавском коридору одвијају се и брже од планираног и несмањеном жестином без обзира на жестоке врућине.
Директор Коридора Србије Александар Антић обишао је недавно радове и на свом инстаграм налогу објавио фотографије које сведоче о томе да за путаре нема предаха. Ради се на реконструкцији постојеће десне коловозне траке, уграђују носећих слојева пута...
Цео Дунавски коридор дугачак је 68 километара. Брза саобраћајница пројектује се за рачунску брзину од 100 километара на сат. Изградњом Дунавског коридора, повезују се Пожаревац, Велико Градиште и Голубац са Београдом, чиме ће се скратити време путовања од Београда до Голупца на сат и 20 минута. Последња деоница Дунавског коридора до Великог Градишта у дужини од 36 километара биће завршена до фебруара наредне године, изјавио је Тан Сијенфенг, заменик генералног директора кинеске компаније „Шандунг хајспид”.
Радови на последњој деоници Дунавског коридора до Великог Градишта у дужини од 36 километара
- Радови се одвијају у складу са планираном динамиком, уз посебан акценат на безбедност и квалитет изведених радова - рекао је Сијенфенг.Брза саобраћајница Пожаревац - Велико Градиште - Голубац, познатија као Дунавски коридор, почела је да се гради 2021. године. Почиње код петље “Пожаревац” на аутопуту Београд-Ниш, а завршава се на улазу у Голубац и наставља се на постојећу Дунавску магистралу, која иде ка Кладову. Ове године, у фебруару, пуштена је у саобраћај нова деоница коридора, укупно 32 километра до Пожаревца, па се од престонице до Пожаревца сада путује само 50 минута. На Дунавском коридору остала је да се уради још деоница до Великог Градишта, укупно још 36 километара.
На тој саобраћајници граде се 62 објекта, од којих су 22 завршена, као и шест петљи, од којих су завршене три, а две постојеће су у реконструкцији и једна у изградњи. Планирано је 16 кружних раскрсница, од којих је девет већ завршено.