REKONSTRUKCIJA LOKALNIH TRASA:
"DNEVNIK" NA PRUZI NOVI SAD – ORLOVAT Položeno 3,7 kilometara koloseka, slede radovi između Sajlova i Futoga (FOTO)
Dok se očekuje puštanje u saobraćaj brze pruge na deonici od Novog Sada do Subotice, „Infrastruktura železnice Srbije“, preduzima radove na lokalnim trasama.
Na pruzi Novi Sad - rasputnica Sajlovo - Rimski šančevi - Orlovat stajalište u toku je zamena i ojačavanje gornjeg stroja pruge na deonici Sajlovo – Rimski šančevi, u dužini od četiri i po kilometra. Položeno je 3,7 kilometara koloseka, a predstoje radovi i između Sajlova i Futoga.
Radovima su obuhvaćena i tri putna prelaza, od kojih su dva na ukrštanju sa poljoprivrednim, a jedan na ukrštanju sa nekategorisanim putem. Rekonstrukcija obuhvata i zamenu devet skretnica u stanici Rimski šančevi. Dok traju radovi kolosek se zatvara za saobraćaj u trajanju od minimum deset sati.
Položeno je 3,7 kilometara koloseka, a predstoje radovi i između Sajlova i Futoga
Zamena i ojačavanje gornjeg stroja pruge između Sajlova i Rimskih šančeva počeli su 16. juna i do kraja jula položene su nove šine i betonski pragovi u dužini od 3,7 kilometara. Pored rekonstrukcije deonice Sajlovo – Rimski šančevi, projektom je predviđena i rekonstrukcija pruge od Sajlova do Futoga, u dužini od sedam i po kilometara.
Na toj deonici pruge planirana je i rekonstrukcija šest putnih prelaza, od kojih je pet na ukrštanju sa poljoprivrednim, a jedan na ukrštanju sa lokalnim putevima. Na toj trasi dok traju radovi kolosek ne može da se koristi najmanje osam sati.
Rok za završetak rekonstrukcije ukupno dvanest kilometara pruge na dve deonice, i to Sajlovo – Rimski Šančevi i Sajlovo–Futog je 300 kalendarskih dana.