OVO SIGURNO NISTE PRIMETILI Boce Koka-kole imaju skrivenu poruku za koju mnogi ne znaju ZBOG OVOG DETALJA SE SVI PODSVESNO OSMEHUJU
Stručnjak za brendove, Ričard Laua, predsednik kompanije LOGO.com, tvrdi da se u legendarnom logotipu Koka-kole nalazi “skrivena poruka” koju većina potrošača ne primećuje.
Reč je o logotipu svetski popularnog gaziranog pića koji se nije mnogo menjao decenijama i jedan je od najprepoznatljivijih na svetu, prenosi Unilad.
Skrivena simbolika
I dok je kompanija kroz godine menjala recepte i uvodila nove varijante pića, vizuelni identitet brenda je ostao gotovo netaknut.
Upravo u toj poznatoj crvenoj i beloj kombinaciji, jedan detalj, kako tvrdi Laua, ima dublje značenje.
Prema njegovim rečima, logotip Koka-kole deluje jednostavno i elegantno, ali drugo veliki slovo ”K“ u nazivu brenda, navodno, nosi skrivenu simboliku.
Koka-kola podseća na...
“Prošireno i zaobljeno drugo slovo ‘K’ podseća na osmeh, što potrošačima podsvesno stvara asocijaciju na sreću i zadovoljstvo”, tvrdi stručnjak za bredove.
Laua dodaje da ovakvi “suptilni elementi” često prolaze nezapaženo, a mogu imati snažan efekat.
“Ta poruka nije očigledna, ali deluje podsvesno i stvara pozitivan osećaj, što dodatno učvršćuje emocionalnu vezu potrošača sa brendom”, dodaje on.
Logotip se temelji na ideji Franka Mejsona Robinsona (1845-1923), tadašnjeg saradnika kompanije, koji je takođe predložio i ime brenda.
(Telegraf.rs)