Без добре идеје нема предузетништва
а сваке године кроз више од 160 различитих куресва, кампова и семинара прође око 3.000 младих из петстотинак школа из Србије.
„МК група” донирала је „Петници” своту која покрива блок летњих научних кампова у овој години да би се млади талентовани ученици могли несметано усавршавати и остварити одличне резултате и у будућности.
Власник „МК групе” Миодраг Костић младима у „Петници” пренео је своја искуства с почетка предузетничке каријере, али и открио шта је потребно да би појединац „запео за око” будућем послодавцу или инвеститору.
– Предузетништво у Србији често се погрешно тумачи – поручио је Костић. – Бити предузетник не значи само имати своју фирму и имати много новца. У данашње време дигиталне револуције и брзих промена на тржишту, који су потпуно променили начин пословања, за успех је довољна добра идеја и иновативан начин да се она реализује.
Он је додао да пракса показује да се добром идејом и добро одабраним начином пословања може постићи успех.
Љ. М.