Фрушкогорска вина у походу на тржиште Kине

Први од шеснаест контеjнера са винима Фрушкогорских винограда - Фрушкаћем белим, розе и црвеним - кренуо jе прекоокеанским бродом од Баноштора ка далекоj Kини

у осваjање  тржишта друге наjвеће светске привреде.

Kако наводе из Фрушкогорских винограда, овом важном извозном послу допринела jе чињеница да jе председник НР Kине, Сjи Ђинпинг, приликом недавне посете Србиjи био одушевљен Фрушкаћем, што jе покренуло преговоре и уговарање извоза вина у Kину.Фрушкаћ jе за веома кратко време стекао популарност у североисточном делу Kине, пре свега у Шангаjу, региjи коjа има врло захтевну винску клиjентелу.

Декларациjа вина jе прилагођена кинеском тржишту и, осим оригиналног назива ћириличног исписа Фрушкаћ, вина су брендирана новим називом - Душа Балкана, исписаним на кинеском писму.Oвим jе компаниjа фрушкогорски виногради желела да искористи простор за промоциjу наше земље, али и целог региона.

Фрушкаћ се у Фрушкогорским виноградима производи од 2016. године и то бели, црвени и розе. Виногради Фрушкогорских винограда простиру се на преко 80 хектара и налазе се у близини села Баноштор на обронцима Националног парка "Фрушка гора", уз саму обалу Дунава. Годишњи обим производње jе око 300.000 литара, а тренутна производња заснива се на два посебна бренда Quet и Фрушкаћ, наводи се у саопштењу.

(Танјуг)

EUR/RSD 117.1474
Најновије вести