До града дивљим таксијем

ЗРЕЊАНИН: Републички саобраћајни инспектори од прошле недеље на територији Зрењанина контролишу такозване дивље линијске таксисте. Акција уређивања стања у овој
1
Фото: Ж. Балабан

области најављивана је већ неко време. Истовремено, из градске управе стижу најаве о бољој организацији приградског и међумесног саобраћаја. Кад ће то тачно да се деси, још није познато. До тада, житељи села се сналазе како знају и умеју, а нека места су посебно угрожена.

- Наши мештани углавном користе такси - кажу у Книћанину. - Што се тиче аутобуса, иду они чији су поласци прилагођени ђацима. Значи, ујутру, и ко жели у град мора да порани, а после за повратак опет да чека ђаке. Најгоре је викендом, јер тада не саобраћа ниједан аутобус до Зрењанина. Знамо да нас је овде у селу мало, али ипак и ми имамо нормалне потребе. Наших 30-так мештана ради у „Дрекслмајеру” и срећа је да имају фабрички превоз. Остали који раде негде другде или иду својим аутима, ако их имају, или таксијем, кажу у месној заједници.

Ништа боље није ни у Белом Блату. Нема више радника, па ни радничких полазака, објашњавају у Месној заједници. Некад на првој станици није било места за седење а на другој у селу већ није могло да се дише од гужве. Сад има мало радника, а аутобуса ни толико. Има ђачких полазака, па ко има посла у граду мора да се прилагоди њима. Викендом је јако лоше. Дакле, остаје такси, кажу у Белом Блату.

На лошу везу са градом, ком припадају (што значи да за сва документа морају у Зрењанин), жале се одавно Орловаћани, а о Фаркаждинцима да се и не говори. У нешто бољој ситуацији су становници транзитних места, јер кроз та села пролазе и други превозници.
Многи, ипак, страхују од могућности да таксисти престану да раде, јер сумњају да би у ситуацији када је становника у селима све мање, „Нет бусу” или неком другом превознику уопште било исплативо да одржава ове линије.

Ж. Б.

 

EUR/RSD 117.1627
Најновије вести