Компанија је повећала изгледе за очекивану зараду, пренео је АП.
Високо профитабилна возила попут ГЛА, ГЛБ и ГЛС повећала су зараду, као и економски опоравак у Кини, изјавио је финансијски директор Харалд Вилхелм.
Постојећа верзија луксузне лимузине С-класе, такође је добро прошла иако је замењена новим моделом.
Компанија је данас саопштила да очекује да ће оперативна зарада за ову годину бити једнака оној из 2019. године, пре појаве корона вируса.
Претходно је навела да очекује да ће оствени профит бити испод прошлогодишњег.
Квартална нето добит порасла је на 2,16 милијарди евра, што је 19 одсто више у односу на 1,81 милијарду евра у истом кварталу пре годину дана, чиме је умањен нето губитак од 1,9 милијарди евра у другом кварталу током најгорег периода закључавања земље.
Приход од продаје опао је за седам одсто на 40,28 милијарди евра, али компанија је и даље повећавала добит смањујући трошкове и продајом профитабилнијих возила.