Почетком године смањен број долазака туриста у Нови Сад

Нови Сад су прошле године, од марта до децембра, у највећој мери посећивали домаћи туристи, док је страних туриста највише долазило из Босне и Херцеговине, Руске Федерације, Шпаније, Француске, Немачке.
TONS (1
Фото: Дневник (В. Фифа)

Да је слична ситуација и ове године, потврђује аналитичарка за промоцију туристичке понуде Тихана Путин и додаје како су у јануару инфо центре Туристичке организације Новог Сада (ТОНС) посетили странци из Руске Федерације, Француске, Словеније, док су у смештајним капацитетима у јануару регистровани и туристи из Аустрије, Северне Македоније, Црне Горе, Турске. Она открива како су Канада, САД и Кина прве три ваневропске земље из којих смо имали туристе у јануару и додаје како се децембар завршио позитивно, с обзиром на епидемиолошку ситуацију.

- У децембру смо имали један одсто повећања ноћења домаћих туриста у односу на децембар 2019. године, што је сигурно резултирало држање фокуса на Нови Сад на друштвеним мрежама током читаве године – истиче Тихана Путин и додаје како су имали и неколико промоција о Новом Саду у иностраним медијима попут “Forge”, као и “Voyage” из Бугарске. – Према званичним подацима којима располажемо, у јануару није забележен раст долазака и ноћења. На основу боравишне таксе, највећи удео је остварен у смештајним капацитетима хотелског типа, од чега највише у хотелима виших категорија (три и четири звезде), потом хотелима са две звезде и онда хотелима са пет звезда, што је и очекивано.

Фото: Дневник (В. Фифа)

Када су у питању планови ТОНС-а за наредни период, Тихана Путин, поред већ актуелних кампања, наводи како су у плану и бројне друге кампање, првенствено оне на друштвеним мрежама. Осим тога, у другој половини године је у плану интернационална кампања на “Tripadvisoru” – највећој платформи за путовање на свету.

- С обзиром на то да вакцинација у свету иде устаљеним темпом, у зависности од дестинације, базираћемо наше промотивне активности и путем “Tripadvosora” – открива Тихана Путин и додаје како су још у договорима око дестинације која ће бити обухваћена овом кампањом. – Новина је и то што ћемо на једном туристичком порталу, који ће се промовисати и који је пласирао чувени дневни лист “Руска газета”, имати кампању која би требало да крене у току марта. Она ће бити промовисана на сајту “Руске газете”, који има вишемилионску посету на дневном нивоу. То је за нас значајна промоција, јер је руско тржиште нама увек било значајно тржиште, када је реч о доласцима и ноћењима туриста.

Подсећамо, прошла година је, због епидемиолошке ситуације, од марта до децембра, протекла у бројним онлајн промотивним кампањама, које је организовао ТОНС. Једна од важних кампања је “52 викенда у Новом Саду”, која је још у току, а која је почела је да се пласира на друштвеним мрежама прошле године, средином јуна, и која ће трајати још неко време. Она подразумева идеје и начине на које се може провести продужени викенд у Новом Саду, које ТОНС објављује четвртком на друштвеним мрежама. Заједно са том кампањом, постоји и кампања “Плати две ноћи, борави три” која је такође још у току. Тихана Путин се осврнула и на недавно одржану кампању “Зимска фантазија”, у оквиру које су организовали наградни фото конкурс, који је, како каже, изазвао сјајне реакције учесника.    

К. Ивковић Ивандекић

EUR/RSD 117.4618
Најновије вести