Кока-кола обуставља рекламирања на друштвеним мрежама

АТЛАНТА: Америчка компанија "Кока-кола" најавила је да ће на најмање 30 дана обуставити рекламирање на друштвеним мрежама због растућег притиска да се на тим платформама стане на пут говору мржње.
drustvene mreze ilustracija
Фото: pixabay.com

"Нема места расизму у свету и нема места расизму на друштвеним мрежама", рекао је генерални директор "Кока-коле" Џејмс Квинси.Он је, такође, апеловао на друштвене мреже да покажу "већу одговорност и транспарентност", пренео је Би-Би-Си.

До ове одлуке је дошло након што је Фејсбук објавио да ће пратити потенцијално штетне или обмањујуће коментаре објављене на тој мрежи, наводи Би-Би-Си.

И оснивач Фејсбука Марк Закерберк рекао је да ће са те мреже бити уклоњене рекламе које имају увредљив садржај "према некој раси, етничкој групи, националности, вери, сексуалној оријентацији, родном идентитету или имиграционом статусу".

EUR/RSD 117.5361
Најновије вести