Име руске нафтне компаније, која је годинама била један од водећих спонзора овог такмичења, исписано је на дресу и тренеркама црвено-белих и то је изазвало очекивању пажњу домаћинима.
Енглески медији писали су о томе у уторак, на дан утакмице, критикујући УЕФА-у што дозвољава ово рекламирање, указујући на чињеницу да је у току рат у Украјини и тврдећи да је Гаспром трећи највећи загађивач угљеником.
Оглашавање функционише помоћу онога што психолози називају "хало ефекат", при чему гледаоци несвесно развијају позитивна осећања о компанији због онога са чиме је повезана. С једне стране, Газпром је велики загађивач који је везан за режим који води илегални рат, а са друге стране компанија која је повезала и са врхунским фудбалом, тврдили су енглески медији.
Еспресо