друштвене мреже

Економија / ИТ свет СВЕ ПОПУЛАРНИЈЕ УЧЕЊЕ ЈЕЗИКА УЗ ПОМОЋ ТИКТОКА Брзо, креативно, интерактивно
Нису прошле ни две деценије откако су се друштвене мреже, од својих скромних почетака као места за дружење и размену мишљења, развиле у средишта иновација и учења.
PhotoVideo
Магазин / Наслови НИСАМ ЈА ИНФЛУЕНСЕР Марко Арсић о популарности на друштвеним мрежама и боравку у југоисточној Азији
Популарни креатор хумористичких видео-снимака Марко Арсић, познатији под надимком „Фамилијо бе”, постао је  моментални хит на друштвеним мрежама, а на Инстаграму броји чак 325 хиљада пратилаца.
Економија / ИТ свет НЕВИЂЕНИ РАСТ ПРОФИТА ТИКТОКА Власник богатији ЗА 60 ОДСТО
Профит кинеске компаније Бајтденс, власника платформе ТикТок, у 2023. порастао је за 60 одсто и тако надмашио раст главних кинеских технолошких конкурената као што су Тенсент и Алибаба.
PhotoVideo
Магазин / Наслови ЈА САМ ЈЕДНА ВЕЛИКА СВАШТАРА Инфлуенсер Веселин Владимир Звекић о животу иза камера
По­зна­ти ин­флу­ен­сер Ве­се­лин Вла­ди­мир Зве­кић на Ин­ста­гра­му бро­ји го­то­во 370 хи­ља­да пра­ти­ла­ца, а са сво­јом пу­бли­ком сва­ко­днев­но де­ли са­ти­рич­не ске­че­ве ко­ји су ин­спи­ри­са­ни ствар­ним ли­ко­ви­ма и до­га­ђа­ји­ма.
Магазин / Здрави и лепи СВЕ ВИШЕ МЛАДИХ ОБОЛЕВА ОД ПОТЕНЦИЈАЛНО СМРТОНОСНЕ БОЛЕСТИ Главни кривац су друштвене мреже
Број тинејџера и деце примљених у болницу због поремећаја у исхрани се алармантно повећава.
PhotoVideo
Магазин / Наслови НЕ ТРЕБА ДА СЕ СВИДИМ СВИМА, НИ МЕНИ СЕ НЕ СВИЂА СВАКО Фрау Јована о свом животу и популарности на друштвеним мрежама
Инфлуенсерка, препознатљива као Фрау Јована, привукла је велику пажњу на друштвеним мрежама својим „вечерама за мужа”, те на Тиктоку броји преко 89 хиљада пратилаца и вероватно знатно више коментара на рачун њених кулинарских способности.
Друштво Каче умрлице НА ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ Ускоро ПРЕНОС САХРАНА Цела СРБИЈА ИДЕ НА СТРАНИЦУ ОВОГ ПОГРЕБНОГ ПРЕДУЗЕЋА
Власници погребног предузећа у Прељини код Чачка су направили страницу на друштвеним мрежама како би рекламирали своју фирму, међутим откако су на њу почео да "каче" умрлице, посећеност је скочила у небеса.
Photo
Магазин / Наслови СВАКОДНЕВНИ ЖИВОТ ЈЕ ОГРОМНА ИНСПИРАЦИЈА Инфлуенсерка Ана-Марија Багдал позната као Весели Пламичак
Ана-Марија Багдал, на Тиктоку позната као Весели Пламичак, привукла је велику пажњу због својих хумористичних скечева у којима приказује стереотипе разних ликова из свакодневног живота.
PhotoVideo
Магазин / Наслови ЈЕЛА САМ СВОЈЕ ЕМОЦИЈЕ Инфлуенсерка Мила Нађ о стицању популарности и мршављењу
Иако је дуго одбијала да отвори налоге на друштвеним мрежама, инфлуенсерка Мила Нађ је управо захваљујући њима пронашла свој пут ка шминкању, али и начин да своју животну причу подели са публиком.
Магазин / Техно РУСКИ ПРОИЗВОД ЦЕНЕ У СВЕТУ Суоснивач Телеграма наводи да та платформа вреди ВИШЕ ОД 27 МИЛИЈАРДИ ЕВРА
МОСКВА: Суоснивач платформе Телеграм Павел Дуров истакао је данас да потенцијални инвеститори процењују ту друштвену мрежу на више од 27 милијарди евра.
EUR/RSD 117.1527
Најновије вести