ОТВОРЕНА КОНФЕРЕНЦИЈА DIGITAL DAY 2025 Револуција маркетинга у доба вештачке интелигенције
Конференција Дигитал day 2025, у организацији удружења Interactive Advertising Bureau (ИАБ) Србија, отворена је данас у Дому омладине у Београду, а фокус конференције биће промене које ће вештачка интелигенција (АИ) донети у дигиталном маркетингу.
Овогодишња, 14. по реду конференција, одржава се под слоганом "У центру пажње". Извршни директор ИАБ Србија Игор Чернишевки истакао је да је конференција окупила све најзначајније компаније које се баве дигиталним маркетингом и додао да ће велики део конференције бити усмерен на АИ бити због промена које доноси у тој области.
- Причаћемо са агенцијама, медијима и компанијама о одређивању буџета, а друга тема ће бити АИ који ће променити наше животе, па самим тим и посао којим се данас бавимо - рекао је Чернишевски.
Нагласио је да ће АИ променити све око нас и да ће се доста тога аутоматизовати, али да ће употребом АИ многе ствари бити знатно олакшане.
- Најбитније је што ће АИ убрзати процесе доношење одлука, вађења инсајта, препознавање патерна које ми не можемо да видимо тако лако и самим тим ће темељно да промени све што радимо - навео је Чернишевски.
Поручио је да је циљ конференције да сви који је посете изађу са корисним сазнањима која ће моћи да употребе у свом послу.
Стручњак за дигитални маркетинг Ђорђе Букинац представио је резултате дигиталног маркетинга у 2024. години и истакао да се у Србији у тој години на дигитални маркетинг потрошило 132,48 милиона евра. Како је рекао, процена је да ће оглашивачи у 2025. години имати премерене буџете, а највећи фокус биће на ефикасности и профитабилности. Букинац је истакао да је платформа МЕТА и даље најзначајнија за рекламирање на друштвеним мрежама, са чак 91 одсто потрошње у социал медиа маркетингу.
Још неки од предавача, који ће водити панеле на овогодишњој Digital day day конференцији су суоснивач и почасни председник IAB Europe Константин Камарас, директор Retail Media Works Колин Луис и Лиз Лон из Financial Times-a. Последњег дана конференције биће проглашени победници IAB MIXX Awards.