ЗАБОРАВИТЕ НА ЈЕФТИНЕ АВИО КАРТЕ Летови из ОВЕ земље драстично скупљи, а разлог није само инфлација
Путовање авионом из Немачке постаје све скупље, а најновија истраживања Немачког центра за ваздухопловство и свемирска истраживања (ДЛР) показују да су овом тренду поскупљења прикључени чак и нискобуџетни превозници
Главни разлози су континуирано слаба понуда летова у комбинацији са високим порезима и таксама.
Анализа ДЛР-а, која је обухватила четири водећа нискотарифна авио-превозника у Немачкој, открила је да просечне цене једносмерних карата без пртљага сада варирају између 67 и 130 евра. Пре само годину дана, исти летови су коштали између 66 и 110 евра, што јасно указује на растући тренд.
Занимљиво је да Рyанаир више није најјефтинији избор, са просечном ценом карте од 80 евра, у поређењу са 66 евра прошле године. Тренутно, најскупља опција међу анализираним превозницима је Луфтхансина филијала Еуроwингс, чија просечна цена једносмерне карте износи 130 евра, што је 20 евра више него лане.
Немачка заостаје у опоравку авио-саобраћаја
За разлику од остатка Европе, где се авио-саобраћај углавном опоравио, Немачка значајно заостаје за претпандемијским нивоима из 2019. године. Капацитет, мерен бројем седишта, и даље је девет одсто нижи него пре пандемије. Истовремено, у другим европским земљама, ови нивои су већ премашили претпандемијске за чак 10 процената, како наводи Немачко ваздухопловно удружење (БДЛ).
Овај диспаритет се највише приписује чињеници да нискотарифни превозници избегавају скупље немачке аеродроме. На пример, иако се Рyанаир значајно проширио широм континента, истовремено је смањио број летова са аеродрома попут Хамбурга и Берлина.