ДА ЛИ ЈЕ ОВО ЗА ОСУДУ Дечја химна у реклами за пиво

БЕОГРАД: Дечји културни центар (ДКЦ) Београд саопштио је данас да не полаже ауторска права на песму "Све што расте, хтело би да расте", али да осуђује непримерену употребу те песме у сврху медијске кампање Београдске индустрије пива - БИП "Лепо је живети".
bip pivo
Фото: Youtube printscreen/ Bip pivo

Дечја химна "Радост Европе", познатија по стиховима "Све што расте, хтело би да расте", компонована је и први пут објављена 1969. године по наруџбини организационог одбора манифестације "Радост Европе", подсећа се у саопштењу.

По сазнању ДКЦ Београд, наследници аутора оригиналне верзије химне, на текст Душка Радовића коју је компоновао Миодраг Илић Бели, Милош Радовић, Драган Илић и Сања Илић, дали су пивари ауторска права за потребе рекламирања пива.

Дечји културни центар Београд не полаже ауторска права на ту нумеру, али скреће пажњу јавности на непримерену употребу било које дечје песме, а посебно ове надалеко познате химне у сврху промовисања алкохолног пића, јер шаље погрешну поруку најмлађима, указује се у саопштењу.

Осуђујемо овај начин коришћења садржаја који је намењен деци, а надлежне институције молимо да заштите права деце од медијског насиља.

Апелујемо на компаније да буду друштвено одговорније и пажљивије, нарочито када су деца у питању, додаје се у саопштењу.

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести