ОД ДАНАС РЕДОВАН ЖЕЛЕЗНИЧКИ САОБРАЋАЈ Обновљен мост између Платичева и Шапца

Реконструкција железничког моста између Платичева и Шапца, на прузи Рума – Шабац – државна граница Зворник, завршена је 8. априла 2024. године, што је готово месец дана  пре предвиђеног рока, а редован железнички саобраћај преко моста поново се успоставља од данас, најављенхо је из Инфраструктура железнице Србије.
а
Фото: Инфраструктура железнице Србије

Реконструкција је почела 8. марта и првобитно је било предвиђено да радови трају 60 дана. Захваљујући интензивним радовима у протеклих месец дана и максималном ангажовању радника у тешким условима на самом мосту, као и повољним временским условима, читав посао завршен је дупло брже него што је то првобитно било предвиђено.

Последња реконструкција горњег строја на овом железничком мосту била је 1986. године

Радовима на реконструкцији 680 метара дугог моста преко Саве била је обухваћена замена 1.151 мостовског прага, затим замена оштећених шина и колосечног прибора, као и замена две од укупно три дилатационе справе. Вредност посла износи око 44 милиона динара, а радове изводи ЗГОП Нови Сад. Радови су се одвијали свакодневно у периоду од 8 до 18 сати, када је пруга била затворена за саобраћај возова, док су железничке композиције пролазиле од 18 сати увече до 8 сати ујутру.

Фото: Инфраструктура железнице Србије

Последња реконструкција горњег строја на овом железничком мосту била је 1986. године, дакле пре готово пуне четири деценије.

80 метара дуг мост преко Саве
1.151 мостовски праг замењен

По реду вожње, преко овог моста свакодневно саобраћа укупно десет путничких возова, а одвија се и теретни железнички саобраћај.

Мост преко реке Саве у Шапцу је грађен од 1932. до 1934. године када је пуштен у саобраћај као железничко-друмски мост. Средином двадесетог века, након изградње друмског моста, на овом мосту је укинут друмски саобраћај и наставио је да функциуонише као железнички.

З. Мл.

EUR/RSD 117.1205
Најновије вести